wtorek, 31 lipca 2012

BE STRONG!

Cześć!
Wczoraj próbowałam coś skomponować. Muszę korzystać z ostatnich dni, które spędzę w domu, bo w Warszawie nie będę miała ani gitary, ani pianina. Zostanę tylko ja i instrument, który posiada każdy z nas - głos :P Za kilka dni zaczynają się warsztaty, na które od jakiegoś czasu niecierpliwie czekam. Być może w końcu zapoznam się z gotową aranżacją do 'Be strong'. To będzie dla mnie wieeelkie wydarzenie :D Nie wierzę, że ponad rok temu miałam marzenia, które tkwiły w mojej głowie gdzieś baardzo głęboko. Nigdy nie myślałam, że mogą się tak szybko spełnić. To niesamowite uczucie. A wszystko dzięki Wam. Komentarz w stylu "świetna robota!" czy nawet "fajnie śpiewasz" sprawia mi ogromną radość, dlatego bardzo się cieszę, że na świecie są ludzie, którzy wspierają nas i oferują bezinteresowną pomoc:) Za to wszystko - wielkie dzięki!!!
Jedyna zasada do osiągnięcia sukcesu to:

Podążaj za swoimi marzeniami i cokolwiek się stanie, nigdy nie przestawaj marzyć, po prostu...
BE STRONG!

Do zobaczenia! :)

a to piosenka, która od kilku dni "siedzi" w mojej głowie

2 komentarze:

  1. Artykuł napisany z takim polotem, że aż miło! bardzo ciekawe
    ujęcie! Naprawdę jestem pod wrażeniem tego co dane mi było przeczytac

    Moja stronka ... fajowezabawki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo! i mam nadzieję, że będziesz tu zaglądać :) a ja już wchodzę na Twoją stronkę:)
      Pozdrawiam cieplutko! Magda B.

      Usuń