wtorek, 2 października 2012

Dogrywka

Heeeejka!:)
Wczoraj miałam lekcję śpiewu, a zaraz po niej dokańczaliśmy dogrywanie w studio piosenki 'Be Strong':) Nareszcie wokale są już w pełni gotowe do obróbki. Fachowo nazywa się to mix i mastering, ale tym zajmą się już fachowcy, którzy potrzebują czasu, by wszystko dopiąć na ostatni guzik. Teraz mogę tylko trzymać kciuki za końcowy efekt:D Mam nadzieję, że piosenka w zupełnie nowej aranżacji wraz z video clipem przypadnie Wam do gustu :) Ja już nie mogę się doczekać jej premiery :) :)


A tak dla przypomnienia 'Be Strong' jeszcze w starej wersji, ale już za kilka tygodni pojawi się w zupełnie nowej, odmienionej odsłonie! :) Mój głos od nagrania tego filmiku bardzo się zmienił, jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, ale wkrótce sami będziecie mogli ocenić i skomentować (pozytywnie lub negatywnie) tę zmianę :) Każda opinia będzie dla mnie baardzo, bardzo ważna :D 
Paaaaaa! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz