piątek, 26 października 2012

Muzyka, moda... była moc!

Po występie na Voice&Fashion
Hej!
Dawno nie pisałam, bo ciągle miałam próby do wieeelkiego wydarzenia - Voice&Fashion. 
Było po prostu cudownie! Na scenie występowała Joanna Osyda (serialowa Majka), a na widowni pojawiła się też Kaja Paschalska, Olga Kalicka, Gosia Janek i wiele innych ciekawych osobowości:) Byłam naprawdę baaardzo podekscytowana a zarazem stremowana. Występ przed ludźmi, którzy na co dzień występują na deskach teatru, w telewizji lub na wielkich scenach to na prawdę wielkie wyzwanie, dlatego baardzo się cieszę, że mogłam wystąpić jako wokalistka i zaśpiewać swoją piosenkę "Be Strong" wraz z żywym bandem. Miałam też zaszczyt wystąpić razem z Voice&More Collective. 

Muzyka, moda - była moc, pozytywna energia i świetna zabawa! 


A tu kilka zdjęć z sesji Madox przygotowującej do Voice&Fashion:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz