poniedziałek, 11 marca 2013

"BITWA O DOM" 2

Hej! 
W poprzednim poście wspominałam o nowym programie TVN "Bitwa o Dom", do którego razem z rodzicami i młodszym bratem przeszliśmy do ostatniego etapu:) Dostaliśmy się z 3000 rodzin do 10! Teraz jurorzy muszą się naradzić i zadecydować czy to właśnie my znajdziemy się w tej szczęśliwej ósemce i staniemy do rywalizacji o własne, nowe mieszkanie:)
Zgłosiliśmy się do programu zupełnie spontanicznie i... udało się! W naszym domu zagościła ekipa TVN! Nagrywała materiał o naszej rodzinie, który wkrótce będzie można obejrzeć w telewizji. Na koniec przyjechał do nas jeden z jurorów - Tomasz Pągowski. Okazał się bardzo miłym i sympatycznym człowiekiem. Jest on nie tylko architektem, ale także muzykiem! Na początku jego wizyty w naszym domu zagrałam mu swoją nową piosenkę - 'Happy Day'. Opowiadał też, że zajrzał na mój kanał na You Tube, gdzie obejrzał i wysłuchał moją piosenkę 'Be Strong'. Byłam bardzo mile zaskoczona:)
Ten dzień był niezapomnianym przeżyciem dla całej mojej rodziny!


Już niebawem dowiemy się o werdykcie jurorów i przekonamy się, czy to koniec naszej niezwykłej przygody, a może dopiero początek:)

Zapraszam Was również na fan page "Bitwy o Dom", gdzie znajdziecie wszystkie informacje dotyczące programu: fan page "Bitwa o Dom" TVN


1 komentarz: