niedziela, 21 kwietnia 2013

BITWA O DOM

Hejka!
Oglądaliście dzisiejszy odcinek "Bitwy o Dom"? Niestety nie dostaliśmy się do dalszego etapu, ale to wydarzenie na zawsze pozostanie głęboko w naszej pamięci:) Była to przede wszystkim niezwykła przygoda, jak i wspaniała pamiątka dla całej naszej rodziny. Podczas programu mogliście usłyszeć dwa moje autorskie utwory: 'Happy Day' oraz "Ten Czas" (pierwsza piosenka napisana przeze mnie po polsku, o której wspominałam w poprzednich postach). Udział w "Bitwie o Dom" był dla mnie naprawdę niezwykłym przeżyciem, mogłam poznać nowych ludzi, zdobyć nowe doświadczenia... Nie myślałam, że zajdziemy aż tak daleko i mimo tego, że już nie mamy szansy na własne mieszkanie to nie poddaję się, dalej rozwijam swoje pasje i dążę do wyznaczonego celu:)
Dziękuję Wam za ogromne wsparcie w realizowaniu moich muzycznych marzeń, za to, że słuchacie moich utworów i za wszystkie komentarze, które z przyjemnością czytam. Mam nadzieję, że wkrótce będzie nas jeszcze więcej! Wiem, że każdy z Was pragnie osiągnąć swój cel w życiu, dlatego ja również mocno trzymam kciuki za spełnienie Waszych małych i tych dużych marzeń <3
Pozdrawiam, Magda

Dla tych, którzy nie mogli obejrzeć, zamieszczam 3 odcinek "Bitwy o Dom" z naszym udziałem do oglądania online :) Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz