poniedziałek, 1 kwietnia 2013

piszcie, komentujcie, dzielcie się swoimi pasjami

Hej!
Na początku chcę Wam bardzo podziękować za wszystkie miłe komentarze odnośnie mojej nowej piosenki 'Happy Day':) Jesteście niesamowici!
Zawsze czytam wszystkie Wasze komentarze (te dobre oraz te złe). Cieszę się, że mam od Was tyle wsparcia, że doceniacie moją pracę, słuchacie moich własnych utworów, ale także, że potraficie powiedzieć, co Wam się nie podoba, co lubicie w moich piosenkach, a czego nie. Tym samym dajecie mi wiele siły, by się nie poddawać, by mimo wzlotów i upadków wciąż dążyć do upragnionego celu. Jestem Wam za to bardzo wdzięczna:) Wam, znajomym, bliskim a przede wszystkim rodzicom, którzy poświęcają swój czas, abym mogła dalej się rozwijać i spełniać swoje największe marzenia:)
To cudowne mieć Was tutaj i pisać o swoim muzycznym świecie, który powoli staje się coraz potężniejszy, pozwala mi podejmować nowe wyzwania oraz daje możliwości na większą skalę. Zakładając ten blog myślałam, że to nie ma sensu, ale dzięki Wam uwierzyłam w siebie. Kilka miesięcy temu była nas tu gromadka. Dziś jest nas naprawdę dużo. Wyświetlenia bloga wciąż rosną. Z dnia na dzień jest nas coraz więcej. Jesteście cudowni! Bez Was nie byłoby mnie tutaj, dlatego za wszystko bardzo dziękuję!
Mam nadzieję, że wyświetlenia wciąż będą się powiększały i razem będziemy się wzajemnie wspierać, bo przecież każdy z nas ma jakieś swoje pasje. Jakie są Wasze? Rysowanie, pisanie wierszy, taniec, fotografia, aktorstwo, a może również muzyka? Zresztą nie ważne co to jest, czy dopiero zaczynacie, czy jesteście już profesjonalistami... Jestem pewna, że mimo zróżnicowania będziemy się dobrze rozumieli, dlatego piszcie i dzielcie się swoimi przeżyciami, pracami, które wykonaliście czy filmikami z Waszymi występami razem ze mną komentując posty lub nawet wysyłając wiadomości na moje konto na YT, iSing, Facebooku, Twitterze itp. :)
Na pewno odpiszę! Czekam na Was! :**
Buziaki!

P.S. W zakładce "teksty piosenek" znajdziecie już słowa do utworu 'Happy Day':) Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz