wtorek, 9 kwietnia 2013

uśmiech - podstawowy krok do spełnienia marzeń

Cześć!
Nareszcie słońce nieśmiało puka w moje okna:) Już nie mogę doczekać się prawdziwej wiosny zresztą tak jak i wakacji :P Na razie nie mam na nie żadnych planów (oczywiście oprócz koncertu Rihanny w Gdyni :D), ale już odliczam dni do końca szkoły :) Dzisiaj pomimo zwykłej codzienności na mojej twarzy gości uśmiech:) Czasami mam wrażenie, że kiedy jestem szczęśliwa to inni ludzie również nie ukrywają swojej radości, a świat staje się bardziej kolorowy. Myślę, że cały dzień zależy od tego z jakim humorem i nastawieniem na życie wstaniemy rano. Jeżeli wstaniemy z łózka zadowoleni, to wszystko idzie zgodnie z naszymi planami, dlatego życzę Wam abyście mieli jak najwięcej takich dni, bo uśmiech to podstawowy krok do spełnienia własnych marzeń (nawet tych najskrytszych) :)

Ograniczenia nie istnieją - Motywacja ( Eric Thomas ) - polecam!!! :)



So have a happy day!!! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz