sobota, 18 maja 2013

Praca w studio

Cześć!
W czerwcu mam ogromną przyjemność zaśpiewać swoje utwory w jednym z warszawskich klubów oraz rozpocząć moją twórczością ten wakacyjny czas występując podczas otwarcia zalewu w Kałuszynie (woj. mazowieckie). Zaśpiewam tam swoją piosenkę po polsku "Spróbuj jeszcze raz" oraz coś po angielsku. Jeszcze do końca nie wiem jaki to będzie utwór. Muszę się zastanowić i podjąć już ostateczną decyzję, bo 22 czerwca zbliża się wielkimi krokami. A może macie jakieś pomysły?
W Warszawie wykonam swój utwór 'Whenever I tried'. Mam nadzieję, że jakoś uwiecznię ten koncert i będę mogła wrzucić nagranie na mój kanał na YT:) Dokładnej daty i miejsca tego występu jeszcze nie znam, ale już nie mogę się go doczekać:) 
Wczorajszy dzień spędziłam w studio. Pracowałam nad nieoficjalnym aranżem do polskiej piosenki, którą mam wykonać w Kałuszynie. Nagraliśmy pianino i dogramy jeszcze kilka innych instrumentów. Było naprawdę pracowicie jak i wesoło:) Teraz muszę wszystko przygotować i dopiąć na ostatni guzik. Na szczęście pomagają mi w tym rodzice. A już dziś serdecznie zapraszam na mój występ!
Kałuszyn - 22 czerwca 2013 - około godziny 18 - zapraszam!:*

Pozdrawiam Was cieplutko! Magda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz