wtorek, 4 czerwca 2013

Jam Session

Cześć!
Kilka dni temu znalazłam zdjęcie zrobione tuż przed koncertem Beyoncé. Wokół Stadionu Narodowego było mnóstwo stoisk z różnymi ciekawymi rzeczami. Przy jednym można było zdobyć nagrody, a przy innych kupić modne ubrania (m.in. firmy Madox, która ubierała nas na koncert Voice&Fashion - pisałam o nim we wcześniejszych notkach) czy też spróbować dziwnych potraw :P Mi jednak najbardziej spodobało się stoisko, gdzie znajdowały się sprzęty i instrumenty muzyczne (perkusja, gitara, mikrofony, słuchawki itp.), które można było wypróbować. Spędziłam tam ponad godzinę!:P Ledwo można mnie było oderwać od tego muzycznego świata:) O mały włos a byśmy spóźnili się na koncert Beyoncé:P 
Jutro jadę na szkolną wycieczkę, a później czas na wyczekaną od ponad tygodnia lekcję śpiewu:-) Niedzielny wieczór spędzę z Collectivem (chór), a już od poniedziałku zaczynają się próby do najbliższego koncertu w Warszawie, na którym wystąpię nie tylko ze swoją piosenką, ale także wraz z naszym chórem, gdzie swoją solówką rozpoczynam piosenkę 'Diamonds' (Rihanna) :D Uwielbiam tę piosenkę i czuję się wyróżniona, że spośród tak wielu osób to właśnie ja dostałam w niej pierwszą zwrotkę:) Już nie mogę się doczekać 15 czerwca!
Miłej reszty dnia! - Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz