niedziela, 23 czerwca 2013

Kałuszyn

Cześć!
Wczoraj świetnie się bawiłam nad Zalewem w Kałuszynie (zarówno podczas mojego występu jak i po) :) Było tam naprawdę pięknie! Bardzo się cieszę, że mogłam dla Was wystąpić w tak cudownym miejscu. Na początku przedpremierowo wykonałam swoją piosenkę po polsku, której jak na razie nie mam zamiaru nagrywać, ale kto wie, może kiedyś... później zaśpiewałam utwór Diamonds - Rihanna oraz Read All About It - Emeli Sande. Po występie dostałam ogromne brawa, co jest naprawdę za każdym razem bardzo miłe:) Potem razem z moim młodszym bratem oraz bratem ciotecznym poszliśmy nad Zalew. Pogada dopisała, a woda była na tyle ciepła, że niektórzy kąpali się aż do późnego wieczora. Około godziny 20 odbył się koncert Magdaleny Tul i Grzegorza Wilka. Wokal tych ludzi jest powalający:) Podczas ich występu Magda widziała, że śpiewam razem z nią i znam wszystkie teksty piosenek, które wykonywała i powiedziała, że boi się pomylić słowa coverów :P Każdy wybuchł śmiechem:D To był dobrze wykorzystany czas! Oczywiście na koniec rodzinnie zjedliśmy pizzę:) Mmm... pycha! :D Porobiliśmy też kilka fotek z tej miło spędzonej soboty. A Wy co robiliście lub co zamierzacie jeszcze robić w ostatni weekend przed wakacjami?? ;)








2 komentarze: