poniedziałek, 19 sierpnia 2013

"powiedzieć nie" - przedpremierowo

Scena, światła, mikrofony, ogromna publiczność... Było cudownie, magicznie, balladowo. Dajecie tyle sił, by dalej wierzyć w marzenia, by nie stracić nadziei, że to ma sens. Cudownie jest patrzeć jak wszyscy słuchacie, śpiewacie i wspieracie swoją obecnością. Jestem pod wielkim wrażeniem, że było Was aż tak dużo. Nie da opisać się słowami tego, co czuję. To naprawdę ogromna radość. Nigdy nie zapomnę tego występu. Był wyjątkowy, bo wyjątkowi jesteście również Wy <3 Nie mogę się doczekać kiedy znowu będę mogła z Wami się spotkać i zaśpiewać specjalnie dla Was autorskie numery. Cieszę się, że to właśnie tu, w tym miejscu, gdzie mieszkam, gdzie przeżyłam wiele tych lepszych i gorszych chwil, gdzie powstają wszystkie moje utwory zaśpiewałam piosenkę "POWIEDZIEĆ NIE", że to właśnie ta, a nie inna publiczność usłyszała ją pierwsza. Emocje, które towarzyszyły mi podczas występu trzymają mnie jeszcze dziś. Jesteście po prostu wspaniali! Patrzeć na Was z tej ogromnej sceny to wielki zaszczyt :*
Każdemu z osobna należą się podziękowania za wczorajszy wieczór <3 DZIĘKUJĘ!!! Magda



 
A to krótki urywek z mojego występu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz