czwartek, 8 sierpnia 2013

Studio

Hej!
Kilka dni temu nagrywałam wokal do mojego utworu "POWIEDZIEĆ NIE". W studio byliśmy dopiero po 22. Myślałam, że uda nam się nagrać wszystko za pierwszym razem, ale o 1 w nocy wszyscy byliśmy już bardzo zmęczeni - nie nagrywaniem, ale całym dniem, szczególnie że wtedy było bardzo gorąco :P Umówiliśmy się na jeszcze jedno nagranie. Tym razem w niedzielę będziemy dogrywać chórki oraz gitarę do aranżacji. Najbardziej nie mogę się doczekać chórków, które zazwyczaj śpiewam sama.
Mam nadzieję, że teraz wszystko pójdzie zgodnie z planem i po wakacjach będziecie mogli posłuchać mojej nowej piosenki:) A już w przyszłym tygodniu rozpoczynamy nagrywanie nowych scen do videoclipu. Jedna z nich będzie wyjątkowa! Już wkrótce przekonacie się dlaczego:)
Do usłyszenia! :*
Magda

 

3 komentarze:

  1. wy tak często do pierwszej w nocy?! podoba mi się piosenka Happy Day ciągle jej słucham :) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio tak :P super, że Ci się podoba:)bardzo się cieszę! Pozdrowienia też dla Ciebie!

      Usuń