poniedziałek, 2 września 2013

"POWIEDZIEĆ NIE" idzie w świat!!!

Hej! 
Wczoraj podczas mojego krótkiego koncertu w Kałuszynie można było usłyszeć moją własną kompozycję "POWIEDZIEĆ NIE"!!! To już drugi raz, kiedy przedpremierowo zaśpiewałam tę piosenkę. Bardzo się cieszę, że tak miło odbieracie ten utwór:) Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i komentarze od Was <3 
Wczoraj występ, a dziś pierwszy dzień szkoły :/ Szkoda, że wakacje nie trwają dłużej... ale będą następne! Te były cudowne! Koncert Beyonce, Rihanny, Jasona Mraza i kilka moich występów podczas których świetnie się z Wami bawiłam:) Mimo, że wakacje się skończyły to kto powiedział, że podczas roku szkolnego jest nudno? :)) Przede mną, przed Wami... jeszcze jedno bardzo ważne wydarzenie! Premiera teledysku do piosenki "POWIEDZIEĆ NIE"!!! Nie mogę się już doczekać! To już tak blisko!!! Buziaki :* 

A to zdjęcie z wczorajszego wieczoru

5 komentarzy:

  1. hejka! właśnie słucham twojej piosenki "be strong"
    jest cudna! słucham jej chyba 10 raz! :) fajnie chyba tak stać na scenie i śpiewać...

    pozdrawiam autorka bloga:http://sylwia-syllwa.blogspot.com/ syllwia♥

    ps czekam na NN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Dzięki wielkie! To miłe czytać tak wiele ciepłych słów od Ciebie! Śpiewanie na scenie i patrzenie na ludzi, którzy słuchają moich utworów to niesamowite uczucie <3 Mam nadzieję, że "POWIEDZIEĆ NIE" również Ci się spodoba :) Pozdrawiam cieplutko! Magda xxx

      Usuń
  2. WoW.. Też bym tak chciała śpiewać. Masz po prostu piękny głos!!

    Pozdrawiam Klaudia!
    // www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Również pozdrawiam! <3 Magda

      Usuń
  3. Ja śpiewam . ; ) http://www.gminarzgow.pl/new/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=55&func=detail&id=8061# <-- Taka moja fotka z występu . <3

    OdpowiedzUsuń