piątek, 25 października 2013

Singing something that I wrote makes me feel better

Hej! Właśnie pracuję nad moją nową piosenką. Nie jest do końca gotowa. Została jeszcze II zwrotka i tak zwany bridge :) Ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy tej całej mojej twórczości. Jak na razie jej klimat jest zupełnie inny niż reszta moich utworów, których można posłuchać na YT. W prawdzie w internecie jest ich bardzo mało w porównaniu do tego ile leży w szufladzie... Ta jest już chyba 21 albo 22. Sama już nie wiem :P
Materiał na pierwszą płytę mam i... już postanowiłam! Wierzę, że nagram w studio wszystkie moje piosenki i wydam debiutancką płytę. Nie wiem kiedy to będzie. Może za kilka miesięcy, może za 10 lat, ale z tego marzenia nigdy nie zrezygnuję :D

Kilka postów wcześniej pisałam o konkursie piosenki DEBIUT w Siedlcach.
Bardzo mi się podobała scena, sala, w której występowałam. Było naprawdę cudownie! Niestety nie udało mi się zająć żadnego miejsca, ale... przed występem pewna Pani z mikrofonem, na którym nie dało się nie zauważyć napisu "ESKA" podeszła do mnie i poprosiła o rozmowę.
Miałam już kilka wywiadów i w każdym muszę powiedzieć coś, z czego później sama się śmieję. Tym razem poprosiła mnie o przedstawienie się :)
Pomyślałam: "proste!"
"Nazywam się Magda Bereda, mam 17 lat, bla bla bla... chodzę do szkoły yyy... EKONOMICZNEJ!!!" xD
Trochę to dziwnie zabrzmiało. Faktycznie w mojej szkole są klasy ekonomiczne, ale ja chodzę do liceum o profilu biologiczno-chemicznym :P Nie dało się odwrócić tego, co powiedziałam. Oczywiście nagranie pojawiło się w internecie haha:D
Tutaj możecie się ze mnie pośmiać: www.spin.siedlce.pl
Buziaki! :**
Magda xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz