środa, 29 stycznia 2014

będzie więcej coverów!

Kolejny ciężki tydzień za mną! Prawdopodobnie już w marcu zobaczymy emisję programu Must Be The Music w telewizji. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła zobaczyć swój występ jak i poznanych tam ludzi. Był stres, mnóstwo emocji i nie do końca pamiętam, co dokładnie się wtedy wydarzyło. Tylko to uczucie, które towarzyszyło mi po wejściu na scenę. Coś niesamowitego! Na razie nie mogę zdradzać ocen jury, ale być może wkrótce przekonacie się sami :)



Wciąż czekam i czekam na jakieś znaki ze studia co z moją piosenką 'All I need'. Tak bardzo chciałabym ją już usłyszeć i móc sklejać dokładnie 146 filmików, które nagrał mój niezawodny brat cioteczny - Damian. Dziękuję Ci za wszystko!!! 

Tutaj macie krótki filmik z moich archiwów prywatnych. Tak próbuję się w domu :) Miłego odbioru! Obiecuję, że będę wstawiać więcej takich zajawek z coverami na mój Instagram :) 
<3 u all!
 Magda 



4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać nowej edycji programu!!!
    pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też ciepło pozdrawiam:) buziaki :*

      Usuń
  2. Rany, nie mogę się doczekać odcinka z Tobą.. :)
    Jesteś naprawdę niesamowita, Ja jakoś nie mogę się zmotywować aby iść gdziekolwiek, póki co próbuję swoich sił po cichu, w swoim otoczeniu. Hehe ;) Trzymam za Ciebie bardzo ale to bardzo mocno kciuki i powodzenia w dalszej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* i trzymam kciuki również za Ciebie. Nie ważne gdzie i jak. Rób zawsze to, co kochasz!
      Nie wszystkich uczestników wyemitują , ale mam nadzieję, że się załapię:) pozdrawiam cieplutko! Buziaki :* Magda

      Usuń