poniedziałek, 10 marca 2014

"play the same game" po polsku?

Cześć! Kilka postów wcześniej pisałam o mojej nowej piosence "Play the same game". Pomysł z napisaniem do niej tekstu po polsku chyba wcale nie byłby taki zły. Co o tym myślicie? Kolejna polska piosenka w moim wykonaniu? POWIEDZIEĆ NIE ma już prawie 10 tysięcy odsłon, więc dlaczego miałabym nie spróbować jeszcze raz i nagrać kolejny autorski utwór po polsku… :) Zrobię to!!!

 Wciąż słuchacie i oglądacie klip do POWIEDZIEĆ NIE. Niesamowite jest, kiedy obcy mi ludzie piszą wiadomości typu "gratuluję", "trzymam kciuki", "jesteś świetna". Dziękuję za to ogromne wsparcie. Bardzo dużo dla mnie znaczy. Dzięki Wam czuję, że mam dla kogo pisać, komponować i śpiewać.

Być może kiedyś spotkamy się nie tutaj na blogu, ale w rzeczywistości, gdzie będziemy mogli razem pośpiewać i dobrze się bawić. Własny recital? :) Już teraz możecie czuć się zaproszeni. Mam nadzieję, że wkrótce oficjalnie będę mogła to zrobić. Będzie klimatycznie, być może z jakimiś niespodziankami i nagrodami. Co myślicie? Ja mam już na to plan! :)

Trzymajcie się i do usłyszenia niebawem! 
lovelovelove / M.


Tak dla przypomnienia...
A może ktoś jest tu pierwszy raz? :) Posłuchajcie!







PS. Nie mogę uwierzyć jak bardzo od czasu nagrywania piosenki "POWIEDZIEĆ NIE" do nagrywania "All I need" zmienił się mój głos :D
Aaa! I jeszcze jedno! Jeśli podoba Wam się moja twórczość i jeszcze nie kliknęliście "Lubię to!" to zapraszam!




2 komentarze:

  1. Czasami zaglądam na Twojego Bloga :) Lubie tu zaglądać i patrzeć jakie masz plany, jakie kolejne kroki i co się dzieję. Niesamowite jest kilka rzeczy. Pierwsza to że jesteś pracowita i ciągle dążysz do swoich celów. Fajnie jest też czytać/oglądać jak wiele u Ciebie się zmienia na dobre. I najfajniejsze jest to że ciągle czekam na więcej. To tylko świadczy o tym, że to co robisz jest świetne. Trzymam kciuki, życzę wszystkiego dobrego i czekam na kolejne piosenki, teksty i całą twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeeejku! Dziękuję Ci za tak wiele ciepłych słów. To wszystko co piszesz jest niesamowite i piękne. Czasem myślę, że to nie ma sensu, zresztą jak każdy… Słowa, które tu piszesz bardzo motywują i takie myśli już nie mają miejsca w mojej głowie. Dzięki!!
      Wszystkiego dobrego dla Ciebie:) Pozdrawiam

      Usuń