czwartek, 15 maja 2014

Jak to się nie da?!

Dużo osób mówi, że z autorskimi piosenkami nie można, że się nie da. Zaczyna mnie to już powoli denerwować, ale też motywować. Udowodnię, że się da! Jak nie windą to schodami. Może trochę wolniej, ale tak jest czasami lepiej niż zrobienie czegoś szybciej i jak to się mówi "na odwal".
Nie oszukujmy się. Większość ludzi nie zna moich piosenek, ale nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie ten czas. Ja wierzę i wiem, że Wy też. Dziękuję!
Nie robię tego wszystkiego dla tak zwanego "lansu" i nie tylko dla samych ludzi, chociaż wiem, że bez Was nie można się wybić spośród tłumu. Wiem, że tylko Wy czasami poprzez zwykłą rozmowę o mojej twórczości możecie sprawić, że moje piosenki będą bardziej znane. Robię to też dla siebie, bo gdybym robiła to tylko dla innych i tylko po to, żeby mieć miliony kliknięć "Lubię to!" to nie miałoby w ogóle sensu, nie byłoby prawdziwe ani szczere. W każdą moją piosenkę wkładam całą siebie i nie wyobrażam sobie gdybym musiała stworzyć coś tylko po to, żeby publiczność mogła skakać, tańczyć, śpiewać i bawić się w najlepsze. To nie byłabym wtedy ja. Owszem, być może kiedyś napiszę piosenkę, która będzie skoczna, taneczna, ale tylko wtedy, kiedy będę się tak właśnie czuć. Na tym to przecież polega, żeby dzielić się tym, co czuję z innymi ludźmi. Nie będę robić nic
na siłę, bo wiem, że kiedyś moja muzyka dotrze do większego grona publiczności. Nie chcę się pchać tak jak to robią inni.
Dostałam kiedyś taką wiadomość:
"Teraz prawie każdy na portalach społecznościowych ma napisane "singer/blogger", Ty jesteś jeszcze "composer". To duża różnica: singer + blogger = lans, a singer + composer = artist." - dziękuję. Tego się trzymam i będę trzymać.

Dla mnie to cudowne, kiedy wchodzicie tutaj, czasami zupełnie przypadkowo i zostajecie razem ze mną. To jest piękne.

Media mediami, ale kto powiedział, że nie można samemu, bez żadnych "pleców" i fair? :)

Dziękuję, że jesteście i cieszę się ogromnie, że wspieracie, że tu zaglądacie i wciąż czekacie na moje autorskie piosenki. Jesteście najlepsi! <3 Kocham Was! 
Paaaa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz