poniedziałek, 14 lipca 2014

Władysławowo!!!

To z kim widzimy się 24 lipca w Ocean Parku we Władysławowie? 

TAK TAK TAK!!! Właśnie spełnia się moje marzenie! Jeszcze podczas roku szkolnego planowałam zrobić krótki recital nad naszym polskim morzem. Miało być akustycznie, tylko z gitarą, ale... nie traktowałam tego poważnie. Wszystkie pomysły, które gdzieś siedziały w mojej głowie co jakiś czas się przypominały, ale tak naprawdę nie było możliwości ich zrealizowania.

 Kilka dni temu zadzwonił telefon. Przedstawiono się i zapytano mnie czy wystąpię we Władysławowie. Byłam trochę zaskoczona, bo w zwykły, letni poranek nie spodziewałam się aż takiej propozycji. Oczywiście po krótkim ochłonięciu odpowiedziałam "tak" i nadal nie wierzę w to, co się dzieje.
Niesamowite jak bardzo można poprawić człowiekowi humor w kilka minut :)

Będę śpiewać tylko 3 piosenki, ale dla mnie to już ogromne wyróżnienie. Nie mogę się doczekać, bo po raz pierwszy będziecie mogli usłyszeć moją piosenkę "Po burzy nie spadnie deszcz". Występuję około godziny 18.00 i mam nadzieję, że się spotkamy. Przy okazji możecie zostać na koncercie Dawida Kwiatkowskiego, który występuje zaraz po mnie albo odwrotnie - jeśli jedziecie na jego koncert możecie przyjść trochę wcześniej :D

Jestem tak bardzo szczęśliwa, że mogę uczestniczyć w takim wydarzeniu. Chyba nie potrafię tego opisać. Nie mieliśmy żadnych planów związanych z wakacjami, ale problem rozwiązał się sam! Już za niecałe 2 tygodnie jedziemy do Władysławowa z najlepszą ekipą na świecie. Liczę też na Was. Zabierajcie znajomych i przyjeżdżajcie do Ocean Parku! Do zobaczyska!!! <3 

AAAAAAAA! Gęba mi się cieszy!!!!!! HJSDFHKAFJD!!! Dziękuję za spełnienie mojego marzenia i wyciągnięcie mnie z internetów!!! <3 <3 <3




1 komentarz: