środa, 24 grudnia 2014

Więc proszę nie zostawiaj mnie w te święta

Jak zwykle jest już bardzo późno, ale uwielbiam pisać tu o tej porze. Przez kilka ostatnich dni mam w głowie tylko jedno - koncerty! Tak coś czuję, że nowy rok będzie wspaniały. Najważniejsze są teraz 3  daty.  Wiem też, że niektórzy z Was przyjeżdżają, by się  spotkać. Nie mogę się doczekać. Już chcę zobaczyć Wasze śmiejące się mordki <3

Te święta też będą magiczne. Wyjaśniłam sobie z bardzo bliską i ważną dla mnie osobą wiele spraw, które nas dręczyły. Jestem dumna, że odważyliśmy się w końcu o tym porozmawiać, bo wiecie jak ważna jest przyjaźń i że zawsze powinniśmy o nią dbać, cokolwiek by się nie działo? Na pewno nie raz już to przechodziliście, a święta są od tego, żeby wszystko, co trzymamy w sobie odeszło raz na zawsze.

Wczoraj miałam przedświąteczną lekcję śpiewu, a dziś tylko pilnuję, by wszystko robić dokładnie tak, jak to było na lekcji, czyli po prostu niska krtań!! :) Niby dla niewtajemniczonych śmiesznie brzmi, ale uwierzcie, że pomaga, a piosenki stają się o wiele prostsze niż się wydawały. Wieczorem pojechałyśmy też z mamą na zakupy, ale poddałyśmy się. Nic z tego nie wyszło i padnięte wróciłyśmy do domu. Dziś podjechałyśmy na Złote Tarasy i nareszcie udało nam się coś kupić dla mojego młodszego brata - Adriana i taty. Mam nadzieję, że prezenty im się spodobają. A wcześniej pół dnia zamiast pomóc w przygotowaniach do świąt, zamknęłam się w pokoju i nagrywałam moją najnowszą piosenkę, a Mikołaj patrzył... Wiem, że powinnam była zejść na dół i chociaż cokolwiek posprzątać, ale nie mogłam oderwać się od mikrofonu. Mamo przepraszam! 
A teraz leżę w łóżku i nie mogę doczekać się jutra, kiedy wszyscy razem usiądziemy przy jednym stole i spędzimy miło czas. Uwielbiam to!

Na koniec chcę Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze, czasu spędzonego z najbliższymi, pysznego jedzonka, radości z prezentów, a jeszcze większej z ich dawania, zdrowia i niech te święta będą dla Was czymś magicznym. Pomyślcie o tym, co do tej pory osiągnęliście, przemyślcie Wasze dobre i złe zachowania, a może kiedyś powiedzieliście komuś coś przykrego... każdemu się zdarza, a święta to czas, by to wszystko naprawić, zastanowić się i cieszyć się z tego, co się ma, że mamy obok siebie ludzi, którzy zawsze są z nami, wierzą w nas i pomagają mimo własnych problemów. Nie zapominajcie też o innych. Są bezdomni, porzucone zwierzęta... oni też mają uczucia i być może jeden, mały gest z naszej strony może ich uszczęśliwić. Chcę też, żebyście w nowym roku znaleźli w sobie jeszcze więcej sił niż w 2014, by móc spełnić swoje najskrytsze marzenia, żebyście mogli powiedzieć, że się udało, że właśnie znalazłem się w tym miejscu, w którym chciałem być. Żeby pozostały Wam wspomnienia, nie niespełnione marzenia. Życzę Wam tego z całego serducha, a teraz śpijcie dobrze.

Kocham, Wasza Magda.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz