środa, 6 kwietnia 2016

"Magda Bereda i Przyjaciele" #damyrade

Cześć! 
Szykuję właśnie projekt, w którym możecie wziąć udział, dlatego nie będę się rozpisywać o tym, co u mnie, co się ostatnio wydarzyło, bo jeśli jesteście ze mną na innych portalach to o wszystkim wiecie. 

Zawsze tak było i nadal jest, że wspieracie mnie jak tylko możecie. Teraz chodzi o Was i o Wasze marzenia!

"Magda Bereda i Przyjaciele" to projekt, który powstał zupełnie spontanicznie. Nie mogę zdradzić kto dokładnie go ze mną stworzył, bo to niespodzianka. Codziennie w wydarzeniu na Facebook'u dowiadujecie się nowych rzeczy. Wkrótce poznacie też te osoby. 
To one ogarniają studio nagrań, teledysk, grafikę i sprawy, które wiążą się z ciągłym telefonowaniem, uzgadnianiem dat...
Pomagają na maxa, by nikogo z Was nie zawieść, dlatego poznacie ich jako pierwszych uczestników.

Finalnym efektem całego wydarzenia ma być piękny teledysk do piosenki, która powstała na jego potrzeby - "Damy Radę". Refren leżał w mojej szufladzie już bardzo długo i chyba nie mógł dłużej żyć w ciemności. 

Całą frajdą projektu jest to, że możecie spełnić swoje marzenia. Jeśli śpiewacie to macie szansę wbić z nami do studia i nagrać swoją partię piosenki. Jeżeli uwielbiacie wygłupiać się przed kamerą lub chcielibyście się sprawdzić to będziecie mogli zagrać w teledysku. 
Ktoś z Was pewnie pomyślał, że nie jest dobry w śpiewaniu, nie potrafi grać... To nic, gdybym potrzebowała doświadczonych osób to nie ogłaszałabym tego projektu. Chodzi o Wasze niespełnione marzenia. Jeśli nie macie doświadczenia w studio czy przed kamerą to właśnie czas je zdobyć. Wszyscy uczymy się, pracując nad różnymi "projektami" w naszym życiu, stojąc twarzą w twarz z wieloma sytuacjami. Tutaj będzie podobnie. 
"Magda Bereda i Przyjaciele" ma na celu rozwijanie naszych pasji, odnalezienie siebie i zdobycie wiedzy, którą na co dzień trudno zdobyć.

Mega cieszę się, że ten nasz pomysł właśnie staje na nogi. Będąc 14-latką zawsze byłam ciekawa jak nagrywa się piosenkę, jak wygląda plan teledysku. Marzyłam, by choć raz nagrać głos w profesjonalnym studio. Nie miałam możliwości, by zaspokoić tę ciekawość i spełnić marzenia, dlatego skoro ja nie mogłam i musiałam na to ciężko zapracować, by zdobyć to, co mam teraz to chcę Wam choć trochę to ułatwić i dać posmakować. 

Jedyne czego nie mogę Wam zapewnić to dojazd do Warszawy... ale w życiu nie jest tak łatwo. Nigdy nic nie jest podane nam na tacy. Zawsze trzeba dać też coś z siebie, dlatego tę sprawę zostawiam Wam. Wierzę, że dacie radę!

W piątek pierwszy konkurs na 2 wokalistów, bądźcie czujni. Więcej nic już nie zdradzam. I tu kolejna trudność... musicie obserwować sami. Jeżeli chcecie spełnić jedno z Waszych marzeń to pokażcie, że Wam zależy :) Prosteeee! 

Mam nadzieję, że do zobaczenia w studio i na planie! 
Pozdrówki!







31 komentarzy:

  1. zgaduje ze pampi, kania, lub ta trzecia co ma często snapa blondyna wygrają, bo oni sie z wami przyjaxnio to nie ferrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pampi jest blondynką xD, chyba chodzi ci o tą rudą jak sie nie myle tą co chodzi z kaniem.

      Usuń
    2. A może rusz dupe i zapieprzaj żebyś akurat Ty wygrał/wygrała.
      Raczej Magda z resztą ekipy nie patrzą na to z kim jakie mają kontakty a na to jak ktoś sie stara. Jeśli nie zamierzasz wysyłać zgłoszenia bo myślisz ,że nie dasz rady to nie pisz chociaż głupot!
      Tak dla Twojego info nie biore udziału w śpiewaniu bo nie umiem i z tego co wiem Kania też ;) Więc na przyszłość zamknij jape i nie pisz jeśli nie wiesz co i jak. A jak mnie wkurzysz to dowiem się kto to napisał. Osoby które mnie znają wiedzą ,że ja nie odpuszczę jeśli mnie ostro wkurzy ktoś. Pozdrawiam Pampi ;)

      Usuń
  2. Natalia Kwiatkowska Love10.04.2016, 13:34

    Ja nie mam przyjaciół którzy będą mi lajkowalii. Konkurs teraz jest naprawdę nie fer. Myslałam że to wy będziecie wybierać. Nie biore udziału :((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto napisał ,że to na lajki? Lajki bardziej uwidoczniają zgłoszenie a nie że ktoś wygra ;)

      Usuń
  3. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! TRZEBA MIEĆ LAJKI?!!!!!!!!!!!!!!!!! JA CHCE ŻEBY MAGDA WYBIERAŁA. A NIE LUDZIE KTORZY POMAGAJA SWOIM ZNOJOMYM. CHCIALAS POMOC NAM SPELNIC MARZENIA TYM RAZEM WYGRAJO LUDZIE KTORZY MAJA MILIARD ZNAJOMYCH, A NORMALNA NIESMIALA OSOBA NIE MA TYLU LUDZI I NIE BEDZIE MIALA TYLE LIKOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /Misiaczek<3333

      Usuń
    2. Pyśki, nigdzie nie jest napisane, że kto będzie miał największą ilość lajków - wygrywa... lajki tylko MOGĄ zwiększyć szanse, nie dają gwarancji na wygraną.

      Usuń
  4. Widzę, że wysyłają do was zgłoszenie ludzie co mają doświadczenie. Robią filmy na youtube. Uczą się śpiewać, występuję na scenach. Noi super odpadam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że mają większe szanse? Dla mnie liczy się Wasza pasja i to, że chcecie się rozwijać :)

      Usuń
    2. Magda Bereda10.04.2016, 14:37

      Weź się ogarnij! Nie będziemy ciebie i innych ztąd i z fejsbókuw słuchać. lapki w gore będą i jeśli wygrają osoby ktore maja milion znajomych to niech wygrają. to nie moja sprawda ze niektorzy w szkolach są takimi cwaniakami, mają wszystko w dupie i zamiast byc normalni to wolą mieć fun, znają wszystkich bo są tacy pewni siebie i tacy niby zajebiści. Jak wygrają to wygrają, to nie moja sprawa, wolimy ich, bo bedziemy mieli wiecej wyswietleń na filmiku, niz was wy jebane szmaty! odpierdolscie sie od nas. wolę wybrać kogoś z fejmem wieloma znajomymi, lub kogos z talentem i takze z wieloma znajomymi niz was. naraaaa

      Usuń
    3. Magda Bereda10.04.2016, 14:38

      Jestem wogole prawdziwa Magda, a nie

      Usuń
  5. A ja wolę lody10.04.2016, 15:20

    ale ci magda na snapie przyjebała xddddddddddddd
    chociaż masz trochę racji człowieku, który podszywa sie pod magde

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że się pod ciebie podszywają przynajmniejmowi prawde ten anonim magdy

    OdpowiedzUsuń
  7. kucyk_ponki_11110.04.2016, 15:35

    Ze snapa jestem! Ja np wysłałam nagranie Magdzie i wiem że przegram, bo nie mam doświadczenia jak inni. Macie racje ludzie wygrają bo śpiewają na scenach mają także znajomych. Mam nadzieje ale małe :'''(

    OdpowiedzUsuń
  8. FanClub magdy beredy10.04.2016, 15:46

    Racja! Wygrają ludzie z doświadczeniem i wieloma znajomymi,a osoby ktore tego bradzo chcą wygrać, nie mają znajomych i nie mają doświadczenia nawet takiego małego przegrają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze snapa jestem. Myślę, że wygrają ludzie popularni a nie ludzie z wartościami i wielkimi marzeniami. niech wybierają organizatorzy ty Magda. A nie tysiące ludzi tych tak zwanych popularnych _-_-_

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam konta google i sie wkurwiam10.04.2016, 16:05

    Ludzie ogarnijcie swoje dupy. Jak Magda chce ludzi, którzy mają dużo znajomych to ich wybierze i tyle. Marzenia o profesjonalnym nagraniu w studio sąą tylko dla tych co mają szczęscie no i są tymi znanymi co mają dużo psiapsiółek itd. Nikt z was nie zobaczy jak to jest przez dzień być wokalistką. bo jesteście normalni, zwykli i bez przyjaciół. Sory ale to wasza wina że jesteście nudni, głupi i antyspołeczni. Mnie wybierze bo mam 500 znaj na fejsie, jestem tym cwaniakiem co mnie powyżsi nazywają, ale co z tego. Będę miała super fejm wśród znajomych. Śpiewanie w chórze przez 3 lata się opłacało. Może mam trochę doświadczenia, nie byłam nigdy w studiu, chociaż stać mnie na to. Sory ludzie ale ci gorsi nigdy nie spełniają swoich marzeń. Tylko ci lepsi z większą ilością lików. Pod moimi zdjęciami mam po 600/700 polubień więc widać kto wygra. Nara, frajerzy, bez znajomych. Pozdrawiam magdę i do zobaczenia w studiu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda lepiej to ty wybieraj,,a nie bo jak widać ludzie z wielką ilością znajomych planuje napad polubień na swoje nagrania a to z tego co widzę ludziom się nie podoba :))))

      Usuń
    2. RACJA!!!! Zmieńcie zasady, bo te fejmy z internetu wygrają, a ludzie z marzeniami przegrają. Już wolę przegrać z osobo pełną wiary niż z dzieciakiem który myśli, że wygrał cały świat i fejmuje się wszędzie gdzie sie da....

      Usuń
    3. Małgosia34510.04.2016, 17:16

      Damy radę z tymi fejmami. Stop lajkom. Niech czwórka twórców konkursu zdecyduje kto ma wygrać!

      Usuń
    4. Damy radę z nimi! ;)

      Usuń
    5. No właśnie. To nie fair że potrzebne wam liki. Magda przeciez masz dużo obserwujących będziesz miała dużo wyświetleń pod teldyskiem więc nie potrzebne ci te liki te fejmy z grupy, bo i tak zdobędziesz dużo wyświetleń. Taka dziewczyna z mojej szkoły zaczęła nagrywać filmy na youtube, jak się o tym ktoś dowiedział to wszyscy się z niej śmiali, , oni jej dali dużo wyswietlen, z tego co wiem dalej nagrywa,ma dużo subów, dzieki tym filmom zarabia, znalazła chłopaka z drugiego konca polski. tak się pomaga ludizom, a nie fejmy spadajcie, fejmy i tak obejrzą ludzi ktorych nie lubią. więc... zmienmy zasady! a nie magda posłuchaj nas! fejmy i tak to zobaczą więc będziesz miała i tak dużo statystyk.

      Usuń
    6. Spierdalajcie ludzie, magda nie zmieni zasad i nawet tego nie czyta. Przegracie i tyle, jak te wasze fejmy wygrają to wygrają przynajmniej grali fer, to nie moja wina, że macie zero znaj na fejsie. To wasza wina, że jesteście nienormalni nie umiecie nic zrobić wżyciu, to wasza wina że jesteście bezużyteczni. nie umiecie nic zrobić w życiu. fejmy zrobią wszystko to zrobią. pa

      Usuń
    7. Ogarnijcie się! Po pierwsze ci co obrażają "niby fejmy" czyli ci od bez znajomych nienormalni weźcie się ogarnijcie. Po drugie ci którzy twierdzą że fejmy wygrają "czyli do ludzi którzy nie mają znaj" wy też się ogarnijcie jak oni wygrają to wygrają to nie moja sprawa, ale serio co was obchodzi ten konkurs? wy fejmy możecie sobie sami załatwić, bo podobno macie dużo znaj czy coś tam, a ci bez znaj też się ogarnijcie bo magda was nie wybierze bo nie macie marzeń i tyle. ogarnijcie się jeszcze raz wszyscy bo na snapie robicie wiochę (głównie ci niby fejmy co obrażają tych samotnych bez umiejętności czy coś, bo niby z was koksy).

      Usuń
  11. Przepraszam was, za moje Dwa komentarze. Po prostu jestem nienormalna jak mówili inni w tych komentarzach :(((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Magda że uwierzyłam podróbie magdy [ciebie] :(((((((((((

      Usuń
  12. Ci co tu wchodzą z grupy! USPOKUJCIE SIĘ! Zostawcie te komentarze, ludzie co to pisali to sobie pisali. Tylko robimy wokół nich szum i robimy chaos na grupie! Uspokujcie się! Zostawcie ich, a nie bo tylko gadamy o nich, a oni pewnie tego chcieli. Więc WYJDŹMY STĄD I ZAPOMNIJMY, ŻE LUDZIE TU COŚ PISALI!

    OdpowiedzUsuń
  13. kucyk_ponki_11110.04.2016, 19:01

    Ja też sory! Za to że wieżyłam podszywanej magdzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia Kwiatkowska Love10.04.2016, 19:29

    ja nie jestem natalią z grupy co ciągle postuje. nazywam się natalia ale kwiatkowska dałam bo kocham kwiatkowskiego i mam taką nazwę na msp natalia-kwiatkowska-love
    jeśli uraziłam nciebie natalio za to to sorka

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że ci co najmniej zbroili przepraszają xDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń