piątek, 6 lipca 2012

Must Be The Music - Tylko Muzyka

Hej! Jak już obiecałam, opowiem o castingu do Must Be The Music:)
Po wyjściu z sali przesłuchań byłam trochę załamana swoim występem i postanowiłam, że zapomnę o całej sprawie, myślałam, że to wszystko nie ma sensu, straciłam wiarę w siebie. Dwa tygodnie czekania. Zadzwonią - nie zadzwonią. Po 15 dniach niespodziewany telefon:) Odebrała moja mama. Pani po drugiej stronie słuchawki przedstawiła firmę, która wcale nie kojarzyła się z tym programem i poprosiła Magdę do telefonu. Jednak moja mama nie zorientowała się, że to telefon od producenta programu. Odpowiedziała, że to pomyłka i rozłączyła się. Po paru chwilach pomyślałam, że to przecież mógł być telefon, na który gdzieś głęboko czekałam od ponad dwóch tygodni! Wszyscy zaczęliśmy się śmiać, ale byłam też trochę zła, że tak wyszło. Zdałam sobie sprawę, że nie mogę oddzwonić - zastrzeżony  numer. Wspólnie z rodzicami odnalazłam  nazwę producenta programu. Zadzwoniliśmy pod numer ze strony internetowej. Dostałam się! Byłam meeeega szczęśliwa :D Później jednak wszystko odwróciło się do góry nogami, a jak to się stało napiszę następnym razem:) Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz