niedziela, 15 lipca 2012

Nagroda

Heej!  Pamiętacie jak pisałam o konkursie "Lubię ten song"? Nagrodę do tej pory wykorzystuję najlepiej jak się da, bo jeszcze do końca jej nie wyczerpałam. Co prawda codzienne zajęcia wokalne już zakończyłam, ale chodzę na coaching artystyczny  i czekają mnie jeszcze warsztaty studyjne. Zapowiada się ciekawie:) Zajęcia wokalne miałam godzinę dziennie a czasami nawet dwie! :) Może to było trochę wyczerpujące, szczególnie dojazdy do Warszawy, ale wracając do domu ja i tak z niecierpliwością czekałam na następną lekcję. Z tego wszystkiego czasami nawet zapominałam, że byłam głodna :P Rano wychodziłam do szkoły, później jechałam na zajęcia, w domu zazwyczaj byłam ok. 20, odrabiałam lekcje (a czasami robiłam to w szkole:P) i kładłam się spać. Nie było czasu na spotkania z koleżankami, chyba czasami przez to były na mnie złe, ale robiłam co w mojej mocy by nikt na tym nie ucierpiał. Mimo tego zawsze wstawałam zadowolona, wiedząc, że znów jadę na lekcję śpiewu:) To był najwspanialszy miesiąc w moim życiu, niezapomniany <3
W sierpniu czeka mnie kolejny występ, ale tym razem wykonam tylko własne utwory. Mam nadzieję, że ludziom spodobają się moje piosenki. Na pewno dam znać jak poszło, a może też wstawię jakieś nagranie :)

Wspominałam o moim młodszym bracie w poprzednich notkach i w końcu znalazłam reklamę Kubusia Play, w której podkładał głos! Śpiewanie jest związane z głosem wiec pomyślałam, że dziś pokażę Wam tę reklamę. Nareszcie mogłam ją obejrzeć. Mój brat nie chciał mi zdradzić jak wygląda. Powiedział, że zobaczę w telewizji i wreszcie się doczekałam :P  To link do strony, na której znajduje się reklama -->                  

Trzymajcie się cieplutko. Pa pa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz