czwartek, 12 lipca 2012

"Lubię ten song"

Hej! Spędziłam dziś cały dzień w domu oczywiście troszkę przy pianinie, trochę przy gitarze <3 i myślałam o tych wszystkich miesiącach związanych z moją muzyczną przygodą, w sumie mogłabym tak pisać i pisać o tym jak to wszystko się zaczęło... ale postanowiłam, że w tym poście opiszę jedno z najważniejszych wydarzeń.
Co tydzień w niedzielę na antenie radia WNET odbywa się audycja o śpiewie - VOCAFILIA, która pewnego razu ogłosiła:
"Vocafilia zaprasza na konkurs: "Lubię ten Song"!!!
Przez dwa tygodnie słuchacze Vocafilii przesyłali utwory autorskie bądź covery, z których prowadzący Vocafilię oraz redaktorzy Radia Wnet wybrali 12 piosenek konkursowych.
Do końca marca utwory będą prezentowane w audycji Vocafilia na antenie Radia Wnet w każdą niedzielę o 22.00 oraz na fan pagu audycji, gdzie ilość kliknięć "Lubię to" będzie stanowić o wygranej."
 Zgłosiłam się wraz ze swoim nagraniem i... pewnego razu usłyszałam swoją piosenkę w radiu!:) Marzyłam o wygranej, dlatego pomyślałam: muszę zrobić tak, by ludzie wiedzieli, że biorę udział w konkursie. Zaczęłam wysyłać wiadomości. Pisałam znajomym, potem znajomym znajomych, aż w końcu ludziom, których nigdy w życiu nie widziałam. Wielu z nich baaardzo mi pomogło klikając "Lubię to!"za co jeszcze raz bardzo im dziękuję:* Nie poddawałam się, codziennie wysyłałam po ok.100 wiadomości:P Robiłam wszystko co w mojej mocy.
Kiedy na zegarze 31 marca wybiła godzina 00, nie wierzyłam w to co się dzieje, miałam oczy pełne łez. Zdobyłam szczyt - wygrałam konkurs. Kilka dni później na oficjalnym fan pagu Vocafilii przeczytałam:
"W konkursie Vocafilii "Lubię ten song" po miesiącu głosowania zwyciężyła Magda Bereda z autorskim utworem "Be Strong" (1193 głosy). Magda wygrywa miesięczne stypendium na wszystkie zajęcia (sls, coaching artystyczny, warsztaty studyjne) w Voice and More. Gratulujemy! Obserwujcie i słuchajcie Magdy na naszych stronach. Będzie się działo!"
Do dziś nie mogę uwierzyć, że zdobyłam nagrodę, która otworzyła mi drogę na nowe możliwości i przybliżyła do realizacji marzeń:)
Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali.  Ukłony dla całej ekipy Voice and More :*

własny numer - "Be Strong", który przyniósł wygraną:D

Mam nadzieję, że niedługo usłyszycie nową wersję studyjną "Be Strong".
Trzymajcie kciuki:) Paaa!

5 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać wersji studyjnej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci tych wszystkich kroków do sukcesu, już teraz poczułaś namiastkę realizacji marzeń, rzeczy do tej pory niemożliwe stają sie możliwe to najpiękniejsze uczucie :)
    "sekretem sukcesu jest wytrwalnie przy celu "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baardzo za ciepłe słowa <3
      To własnie swoją piosenką 'Be Strong' pragnę przekazać by być silnym, dążyć wytrwale do celu i wciąż podążać za marzeniami:)

      Usuń
  3. Świetny blog i post! :P
    Zapraszam do mnie :)
    Czytaj, komentuj, obserwuj:)

    http://crazylola700.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Właśnie czytam Twojego bloga. Bardzo mi się podoba! Zaobserwowany :)

      Usuń