środa, 11 lipca 2012

Występy przed publicznością

Cześć! Byłam dziś z bratem na castingu:) i w końcu doczekaliśmy się reklamy "Kubuś Play" gdzie podkładał swój głos, wyszło supeer! Ja też czasami jeżdżę na różne castingi do reklam, czy seriali. To świetne doświadczenie. Lubię na nie jeździć, bo wtedy człowiek staje się pewniejszy siebie - ja tak właśnie się czuję:) Fajnie jest występować przed kamerą, ale nic nie jest w stanie zastąpić mi muzyki <3

Śpiewanie to nie tylko karaoke gdy nie ma nikogo w domu:P, to też występowanie przed innymi ludźmi, dlatego niecały rok temu byłam uczestniczką festiwalu SOUNDTRACK w Łomży, co prawda nie zajęłam żadnego miejsca, ale takie występy to zawsze kolejna na pewno niezapomniana przygoda:D
Nie skończyło się tylko na festiwalu:) Do tej pory miałam już sporo występów jak na osobę, która nigdy wcześniej nie występowała. Nie do końca przezwyciężyłam tremę, ale jest ona duuużo mniejsza niż kiedyś:)




wywiad z TVP Białystok (SOUNDTRACK 2011)

i występ:)

pierwszy występ przed publicznością (Warszawa 2011)

koncert "Tribute to the Beatles" (Warszawa 2011)
koncert (Łódź 2011)
"All you need is love"
                                                                                                              
własny koncert (XX finał WOŚP 2012)

Te wszystkie występy to przede wszystkim kontakt z publicznością, pokonywanie tremy, a przy tym świetna zabawa:) 
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz