środa, 12 września 2012

Audycja Jazz Hotel/Koncert LIVE

                                

Kilka dni temu spodobały mi
się spodnie w H&M-ie.
Pomyślałam:
"A może tak wzorki na
najbliższy występ?":)
Cześć!!!:)
Prawdopodobnie w poniedziałek usłyszę gotowe nagranie 'Be Strong':D Bardzo się cieszę, bo to oznacza, że zbliża się premiera mojej pierwszej piosenki!!! :)
Ostatnio w moim muzycznym życiu bardzo duuużo się dzieje i nie jestem w stanie opisać tego w jednym poście. Dostaję nowe propozycje, zaproszenia - to naprawdę niesamowite uczucie słyszeć, że inni ludzie chcą ze mną współpracować. Wcześniej nawet nie myślałam, że coś takiego może mi się przydarzyć. A to wszystko wiąże się z tym, co kocham robić najbardziej, z muzyką:)
W niedzielę dowiedziałam się, że razem z chórem będziemy gośćmi kolejnej audycji, więc serdecznie Was zapraszam do Radia Wnet (www.radiownet.pl) już w czwartek (13.09.12r.) o 22 lub na żywo w Hotelu Europejskim:) Będzie naprawdę bardzo ciekawie! :) ZAPRASZAM!






P.S Ostatnio... Hmmm... Powiedzieć czy nie powiedzieć?... Nie... Na razie ciiii... Pozostawię to w tajemnicy:) Wkrótce Wam ją zdradzę;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz