poniedziałek, 10 września 2012

'Be Strong' w studio nagrań

Hej!!! :*
W zeszły poniedziałek byłam w studio, gdzie nagrywałam swój pierwszy numer wraz z video clipem:) To był wspaniały dzień, którego tak nie mogłam się doczekać:) Spędziłam tam ponad dwie godziny, ale to podobno świetne tempo pracy, więc cieszę się, że tak sprawnie poszło. W tym czasie udało mi się nawet dograć chórki, a ich melodii uczyłam się dopiero podczas nagrania :P
W sumie to był mój trzeci raz w studio, ale ten był najbardziej pracowity. Wcześniejsze nagrania traktowałam jako zabawę, a teraz wszystko musiało być dopięte na ostatni guzik :-)
Już nie mogę się doczekać efektów tej pracy, ale myślę, że niedługo będziemy mogli je razem usłyszeć! :D

   
 A tu zdjęcie z występu w Hotelu Europejskim, o którym w ostatnich postach dużo wspominałam:)

Wakacje się już skończyły... nowa szkoła, nowi ludzie... jest trochę dziwnie, ale z czasem to na pewno się zmieni:) A jak tam Wasze samopoczucie po wakacjach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz