wtorek, 30 kwietnia 2013

Szkolny występ

Hej!
Mimo tego, że chyba jak każdy uczeń nie lubię chodzić do szkoły, to jednak dziś było naprawdę bardzo miło:) Wtorek to akurat najluźniejszy dzień w całym moim tygodniu, a dziś wyjątkowo na każdej lekcji praktycznie nic nie robiliśmy, wszyscy myślami byli już całkiem gdzie indziej (zresztą każdy ostatni dzień przed jakąś przerwą od szkoły zazwyczaj tak wygląda, nikomu nie chce się już uczyć i słuchać nauczyciela na lekcji :P).
Z okazji Narodowego Święta Trzeciego Maja mieliśmy dzisiaj apel związany z tą uroczystością, a na koniec nasz Pan od muzyki, który prowadzi szkolny chór poprosił mnie żebym zagrała i zaśpiewała swoją polską piosenkę "Ten Czas". Ucieszyłam się, że spodobał mu się ten utwór i że mogłam go zaprezentować szerszemu gronu publiczności. Byłam też bardzo zdziwiona, ponieważ nie stresowałam się tak bardzo jak wcześniej przed innymi występami. Dałam z siebie wszystko, a po wykonaniu piosenki dostałam ogromne brawa. Nauczycielom, uczniom i innym pracownikom szkoły chyba naprawdę bardzo się podobało, ponieważ po apelu dostałam również gratulacje od wielu osób, których w ogóle nie znałam. Nawet jedna z dziewczyn poprosiła mnie o autograf:)
A tak przy okazji chcę Wam bardzo podziękować za wszystkie wiadomości, które do mnie przysyłacie, wszystkie czytam i bardzo chętnie na nie odpisuję. Dziękuję Wam za tak wiele miłych słów, to daje mi dużo siły do dalszej pracy <3
Mimo tego, że wczorajszy dzień kosztował mnie dużo nerwów to dzisiejszy zaliczam do udanych. Był dla mnie wyjątkowy właśnie dzięki Wam. Mam nadzieję, że ta pozytywna energia pozostanie jeszcze na długo.
Mam 12 dni na odpoczęcie od szkoły, nauki i czas tylko dla siebie, czas na śpiewanie, komponowanie i pisanie piosenek. A Wy macie jakieś plany na weekend majowy? Ja oczywiście spędzę go przy pianinie, a któregoś dnia być może wybierzemy się z rodzicami do Krakowa:)


Pozdrawiam Was cieplutko!
Magda <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz