sobota, 4 maja 2013

Weekend majowy

Cześć!
Jak Wam minął weekend majowy? Pogoda trochę zawiodła, ale zawsze są jakieś sposoby na miłe spędzanie wolnego czasu:) U mnie jak zwykle skończyło się na graniu na pianinie, a jednego dnia porządkowałam wszystkie wydrukowane przeze mnie teksty piosenek (covery i swoje utwory). Było ich naprawdę dużo :P Szczerze mówiąc nigdy bym się do tego nie zabrała gdyby nie te 2 tygodnie, które mam wolne od szkoły - to prawie jak ferie, tylko że letnie:P Wśród tak wielu kartek znalazłam swoje pierwsze piosenki, które napisałam już bardzo, bardzo dawno temu. Fajnie było sobie powspominać i pośmiać się ze swojej twórczości:) Bardzo chciałabym nagrać je wszystkie i te stare, i te nowe utwory studyjnie oraz wydać je na płycie. Mam nadzieję, że wkrótce to marzenie się spełni:) Pierwsza decyzja już podjęta, pozostało tylko działać i stawiać kolejne kroki.
Trzymajcie się! Pa! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz