czwartek, 25 lipca 2013

Aranżacja

Hej!
Kilka dni temu nareszcie mogłam usłyszeć aranżację do mojej własnej kompozycji po polsku!!! Pianino, bębny, wiolonczela, gitary... to wszystko tak ze sobą współgra! Już nie mogę się doczekać następnego tygodnia, nagrywania w studio wokalu i chórków do nowej piosenki:D Wzruszyłam się słuchając aranżu po raz pierwszy. To niesamowite uczucie słyszeć coś, co kiedyś było tylko utworem granym na pianinie. Mam nadzieję, że teraz dzięki wszystkim instrumentom w gotowej aranżacji piosenka stanie się bardziej emocjonalna, z mocą, z przekazem,z odzwierciedleniem prawdziwej mnie:) 
Utwór ten najprawdopodobniej pojawi się po wakacjach, a przedpremierowo będzie można go usłyszeć 18 sierpnia o godzinie 20 na moim krótkim występie w miejscowości Stanisławów (koło Mińska Mazowieckiego). Zapraszam!

P.S. Zdradzę Wam, że wczoraj zakończył się pierwszy dzień zdjęciowy do videoklipu!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz