niedziela, 21 lipca 2013

Bransoletki

Cześć!
Wczoraj przypomniałam sobie o swoich koralikach, łańcuszkach, bransoletkach itp. Lubię zawsze mieć coś na ręku, dlatego już jakiś czas temu kupiłam sobie wszystkie niezbędne rzeczy do robienia bransoletek. Postanowiłam robić je sama:) Sklep internetowy, w którym zamawiałam półfabrykaty do własnej biżuterii nazywa się MarMon (http://www.marmon.com.pl/?gclid=CP-GxLTkqbgCFcRQ3godAHYAYg). Jeżeli lubicie ręczne robótki to naprawdę ten sklep jest godny polecenia. Jest tam tanio, a przesyłka - bardzo szybka :) Moje własnoręcznie robione bransoletki może nie są profesjonalne i doskonałe tak jak te ze sklepów, ale tworzenie ich sprawia mi ogromną przyjemność :D Bardzo fajnie jest robić swoje ozdoby, po pierwsze są one zawsze oryginalne, a po drugie można komuś zrobić miły prezent. 
Oto kilka stworzonych przeze mnie bransoletek:



P.S. Już wkrótce pojawi się moja nowa piosenka po polsku!!! :D Niedługo zaczynam nagrywać wokale w studio, a zaraz po tym będziemy kręcić video clip:)
Do usłyszenia! Buziaki :* ~ Magda



2 komentarze:

  1. fajne :* najfajniejsza 3.:) świetnie piszesz będe zaglądać :) pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam! :) Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń