wtorek, 16 lipca 2013

Już rok razem!

Hej!
5-ego lipca minął okrągły rok od mojej pierwszej notki na tym blogu:) Bardzo Wam dziękuję, że wciąż jesteście tu ze mną, że mnie wspieracie, piszecie miłe komentarze, wiadomości, subskrybujecie mój kanał na YT i przeżywacie wszystko razem ze mną :D Jesteście wspaniali!!! 
Mam dla Was krótki filmik, który został nagrany zupełnie spontanicznie. Uwielbiam tę piosenkę, więc postanowiłam spróbować nauczyć się jej grać na pianinie:) Posłuchajcie!
Zgadniecie tytuł i wykonawcę tego utworu?:) Piszcie w komentarzach :D
Buziaki :* ~ Magda Bereda




2 komentarze:

  1. Hej :)
    Podziwiam CIę i życzę sukcesu.
    Twoje piosenki są zupełnie inne, z prawdziwymi emocjami. Czuję Ciebie w Tych utworach, choć Cię nie znam. I mam prośbę wielką.
    Mogłabyś Droga Madziu dać nutki do tego (najlepiej swoim blogu) i napisać (również tutaj) jaka to piosenka? Strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:) Dziękuję Ci bardzo za tak wiele miłych i ciepłych słów. Piosenka nazywa się 'What now?' - Rihanna. A to tutorial, z którego uczyłam się grać: http://www.youtube.com/watch?v=uRehyH2hw1E
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń