środa, 3 lipca 2013

wakacyjne plany

Cześć! 
Jak Wam mijają wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś? Ja z moją Mamą i bratem ciotecznym jedziemy w niedzielę (07.07) do Gdyni na koncert Rihanny :) Już nie mogę się doczekać! Nad morzem zostajemy co prawda tylko jeden dzień i w poniedziałek wracamy do domu, ale i tak bardzo się cieszę,  że miło spędzimy tam razem czas:) W te wakacje postanowiłam,  że nagram swój zupełnie nowy utwór po polsku, który jest już prawie gotowy, nie wiem tylko jak go nazwać:P,  ale z tym to już najmniejszy problem:) Przedpremierowo wykonam go na festynie w sierpniu w miejscowości,  w której mieszkam - Stanisławów, później piosenka najprawdopodobniej  pojawi się na moim kanale na YouTube wraz z video clipem:) Jeżeli moje plany wypalą, to będę chyba najszczęśliwszą osobą na świecie.  Mam też nadzieję,  że moja nowa piosenka przypadnie Wam do gustu, a wyświetlenia na moim YouTube'owym kanale wciąż będą rosły;)
Udanych wakacji! 
Do usłyszenia! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz