wtorek, 17 września 2013

POWIEDZIEĆ NIE Nagraniem Dnia na iSing.pl

Aaaaa! POWIEDZIEĆ NIE Nagraniem Dnia na głównej stronie iSing.pl!!!
Chyba jeszcze nie do końca w to wierzę... :)))
www.ising.pl


Siedzę sobie i czytam wszystkie Wasze komentarze, odpisuję na niezwykle miłe wiadomości od Was. Łzy płyną same... 
To tylko słowa, a tak wiele dla mnie znaczą. Każde "Lubię to!", każde udostępnienie to kolejny znak, że warto. 
W napisanie i skomponowanie POWIEDZIEĆ NIE włożyłam całą siebie, a Wy to doceniacie. To najpiękniejszy prezent jaki można sobie wymarzyć.
Tworzenie utworów, przelewanie własnych myśli na kartkę, muzyka to nie tylko dźwięk, pasja, zainteresowanie... dla mnie to coś więcej. 
Dziękuję Wam jeszcze raz!
Magda Bereda



6 komentarzy:

  1. Słuchałam tego na ising. Zobacz sobie mój kom. tobefree12 jestem . : ) http://cute-clothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam wszystkie Wasze komentarze:) Twój również widziałam. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa:)

      Usuń
  2. Życzę dalszych sukcesów, dobry start:)
    będę wracał.
    Szymon z serwisu http://dlagitarzysty.blogspot.com
    Na blogu kurs gitarowy, śpiewnik gitarowy, lekcje gry na gitarze, nauka gry na gitarze, utwory na gitarę, piosenki na gitarę, chwyty gitarowe, gitara blog, dodatkowo kurs gitarowy dla początkujących.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń