czwartek, 19 września 2013

share, like, comment

Ojeeej:* Ile komentarzy! Ile wiadomości! Na potralu iSing, na blogu, na Facebook'u, YouTube... Czytam wszystkie - i te dobre, i te złe, te miłe i te mniej :) 
Jest ich tak dużo, że nie jestem w stanie każdemu podziękować z osobna, dlatego tu i teraz specjalnie dla Was ogromne DZIĘKUJĘ!!! <3 To najlepsza nagroda jaką można było dostać za stworzenie tej piosenki:) Dzięki takim ludziom jak Wy warto dalej wierzyć w marzenia, realizować swoje plany i dalej robić to, co się kocha całym serduchem:)
Każde udostępnienie to dla mnie wspaniały prezent, dlatego postanowiłam zrobić mały skrót z tego, co udało mi się znaleźć w internecie:) 
Zobaczcie!

A to kilka linków do stron, którym POWIEDZIEĆ NIE bardzo się spodobało i umieściły piosenkę na swoim facebookowym fanpage'u:) 
Administratorom, którzy podzielili się utworem ze swoimi fanami - wielkie dzięki <3 

Zapraszam Was również na stronę www.beeper.tv! :D

A to dla tych, którzy być może nie wiedzą o co chodzi, zajrzeli tu po raz pierwszy i jeszcze nie słuchali oraz nie oglądali teledysku do POWIEDZIEĆ NIE:)

Pozdrawiam Was cieplutko! <3
~ Magda


4 komentarze:

  1. Powiedzieć nie... Wiesz ta piosenka jest... Y jak to powiedzieć ?
    Wzruszająca i piękna ... Jak jej słucham mam łzy w oczach... Fajnie że możesz spełniać swoje marzenia... Mogła byś Dodać tekst "Powiedzieć nie" w Następnym poście? Była bym wdzięczna:)♥♥♥

    Wierna Fanka syllwia/♥
    http://sylwia-syllwa.blogspot.com/

    Ps. Twoja piosenka Powiedzieć nie u mnie na blogu jest w pasku Piosenek i Jest Napisane kto śpiewa. Postanowiłam Zrobić Posta o tobie :)

    pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezwykle miłe, że umieściłaś post o mnie na swoim blogu. Dziękuję!!!
      Tekst piosenki właśnie się pojawił, możesz również znaleźć go tutaj: http://magdabereda.blogspot.com/p/teksty-piosenek.html :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko! :*

      Usuń
    2. wiesz fajnie słuchać Kogoś kto ma talent niż z retuszowany głos :)
      PS. zaprosiłam cię na fb sylwia s. :) Bo fan-page nie masz? :)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo:*
      Wiem, przyjęłam Twoje zaproszenie:) Nie, nie mam fan page.

      Usuń