czwartek, 28 listopada 2013

chyba będzie się działo!

Cześć Kochani! 
Tak dawno tutaj nie pisałam... ale to wcale nie oznacza, że zapomniałam o blogu i nie działam dalej:) Mimo tego przepraszam :*
Tak, to prawda. Ostatnio wszystko jakoś mi się waliło, nie powodziło i szło nie tak jak chciałabym, by szło, ale STOP... bo zaraz przemyślenia Magdy zawładną całym postem.

Mam tyle pomysłów na kolejne nagranie i być może wkrótce usłyszycie mały duet z pewną osobą, na pewno znaną Wam osobą, ale na razie ciii... :D Nie mogę się już doczekać środy. Nie chcę nic zapeszać, ale jest szansa, że będę miała dla Was małą niespodziankę:) No nic. Zrobiło się trochę tajemniczo. A niech tak zostanie! :** 

P.S. dzięki za prawie 21000 wyświetleń bloga i 7850 odsłon POWIEDZIEĆ NIE!!! Dobijemy do 10 000?? <3 


7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że dobije ;) Jestem ciekawa niespodzianki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nic obiecywać co do niespodzianki, ale oby się udało :)

      Usuń
  2. Do którego doszłaś odcinka w "Bitwie o Dom"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tych etapach nie było jeszcze takiej rywalizacji. Byliśmy w kilku odcinkach. Raz jak jurorzy odwiedzali mieszkania/domy. Później dostaliśmy się z kilkuset rodzin do szesnastki i zostaliśmy zaproszeni na kolejne nagrania, gdzie jurorzy mieli rozdać ostatnie 3 kluczyki. Tam niestety się już nie udało, ale przygoda była niesamowita! :D

      Usuń
  3. Fajny kawałek, Ładna oprawa teledysku :) Jestem ciekawa z jakiego sprzętu korzystacie do tworzenia takich nagrań? Może orientujesz się.. jest taka firma Audiomatic, słyszałam, że mają fajny sprzęt. Spotkałaś się z nim może? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teledysk był nagrywany aparatem Sony α55 z funkcją nagrywania w HD. Nie korzystaliśmy z jakiś super profesjonalnych sprzętów. Bardzo dużo pomogły dobrze ustawione światła. Nigdy nie słyszałam o firmie Audiomatic i przyznam szczerze, że nie interesowałam się tym aż tak bardzo, ale z jakości obrazu i całych efektów nagrywania aparatem jestem zadowolona. Z każdym nowym teledyskiem, piosenką będzie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. WOW just what I was looking for. Came here by searching for projektowanie stron

    Feel free to visit my site projektowanie stron www

    OdpowiedzUsuń