sobota, 23 listopada 2013

Nowa piosenka

Hej, pytacie kiedy ukaże się moja kolejna piosnka. Jest mi bardzo miło,  że nie możecie się doczekać:)) Sama już mam tyle pomysłów co do aranżu i klipu... Na razie to plany, ale jak wiadomo plany są po to, żeby je zrealizować. Nie wiem dokładnie kiedy, ale wiem, że nowy utwór pojawi się na moim kanale na YouTube!
Nie odpuszczę tak łatwo. OBIECUJĘ!!!
Mimo ostatnich porażek i różnych dziwnych przeżyć nagram i zrobię to najlepiej jak tylko potrafię:) Nikt i nic nie stanie mi na przeszkodzie.
Od premiery piosenki POWIEDZIEĆ NIE minęły ponad 2 miesiące,  a moich utworów wciąż przybywa, zarówno tych po polsku jak i po angielsku. Nie mogę się doczekać aż w końcu będę miała możliwość realizowania moich wszystkich pomysłów, które już od dawna nie dają mi spokojnie spać. Trzymajcie się!!!
Magda xxx


2 komentarze:

  1. Jeej :D Codziennie sprawdzam Twojego bloga czy nie pojawił się nowy post xd

    OdpowiedzUsuń