piątek, 1 listopada 2013

Będzie koncert!

Hejka!
Na początek... Obiecałam, że napiszę o koncercie naszego chóru Voice and More Collective. To już w tym miesiącu!:) Tutaj możecie przeczytać wszystkie ważne informacje dotyczące występu:
 
 
Jeśli tylko macie ochotę to zapraszam! Będzie się działo!
 
Btw dokończyłam moją nową piosenkę 'All I need'!!!
Ostatnio pewna osoba powiedziała mi coś bardzo ważnego, a w sumie to bardziej uświadomiła mnie, że całe nasze życie to dążenie do wyznaczonego celu i że to właśnie ta droga, którą wciąż idziemy daje nam więcej radości niż końcowy efekt. To rzeczywiście prawda! To, co już osiągniemy również cieszy, ale wszystkie starania, by dotrzeć na szczyt i te poszczególne sukcesy, które zbliżają nas do celu na dłużej pozostają w pamięci i sprawiają o wiele więcej radości. To dlatego samo komponowanie piosenki jest tak fajne i emocjonujące:) Tak naprawdę to sama nie wiem jak to robię. ...ehhh dziwne. Powstało już tyle piosenek a ja nadal zastanawiam się po co, dlaczego. To musi być jakiś znak! To musi być znak, że nie na marne przelewam swoje uczucia na kartkę. Wiem, że są osoby, które słuchają moich piosenek po kilka razy dziennie i to są właśnie początki tego "znaku" :D Dzięki, że jesteście! Take care.
lovelovelove <3

TAK.
 

 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz