wtorek, 5 listopada 2013

Telefon

Cześć!
Nie obeszłoby się gdybym w tym poście nie opowiedziała Wam o pewnej sytuacji, która już przez długi czas siedzi w mojej głowie.
Zwykły wieczór, książki, chemia. Nagle zadzwonił telefon. Odebrałam i usłyszałam mniej więcej coś takiego: "Hej, będzie taka gala, dużo osób, chcielibyśmy żebyś zaśpiewała na koniec całej imprezy". Byłam bardzo zaskoczona taką propozycją. Oczywiście bez wahania powiedziałam TAK, bo niby dlaczego miałabym odmówić skoro uwielbiam śpiewać i sprawia mi to ogromną przyjemność, a już szczególnie wtedy, gdy mogę podzielić się tym z innymi ludźmi. Przez kolejne dni myślałam co zaśpiewać. Może jakiś swój utwór, a może bardziej publiczność będzie zadowolona, gdy usłyszy coś, co już zna. No nic... wzięłam się za chemię, bo następnego dnia mieliśmy mieć kartkówkę z wiązań. Nauczyłam się, kartkówka była prosta i jakoś wszystko wróciło do normalności... dopóki nie dostałam kolejnego telefonu. Tym razem były to informacje gdzie, kiedy ma odbyć się konferencja i czego dotyczy: "Konferencja odbędzie się w sali kinowej, dokładnie w Multikinie. Chcielibyśmy żebyś zaśpiewała coś, co podbuduje ludzi, coś, co sprawi, że będą mogli klaskać, śpiewać razem z Tobą.". Tematem przewodnim Ogólnopolskiej Konferencji Grupy TEAM MLM są marzenia, wiara w siebie, osiąganie swoich celów, czyli coś, co dotyczy każdego z nas. Cieszę się, że będę mogła tam być, a na dodatek zaśpiewać dla ludzi ze wszystkich zakątków Polski:) Całymi dniami żyję zbliżającym się występem i... nie miałam tremy dopóki nie zobaczyłam tego - 1:20 :D

To dla mnie wielkie wyróżnienie być "Gwiazdą Wieczoru" - tak, jak to pokazano na filmiku, zapowiedzi konferencji. Nigdy wcześniej nie spodziewałam się, że będę mogła wystąpić jako gość tak dużego wydarzenia. Śpiewałam już na tych większych i mniejszych scenach, ale ten występ będzie dla mnie czymś nowym. Dam z siebie wszystko!!!
Zapraszam Was serdecznie! Już 14.11.2013 w czwartek o godzinie 17.00 w MULTIKINIE - metro Imielin. Ilość miejsc ograniczona. (zaproszenia u organizatorów tylko do 6.11 po 20zł)
Do zobaczenia!!! :*
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz