piątek, 8 listopada 2013

Noc Reklamożerców

Hej!
15ego listopada zapowiada się kolejny ciekawy wieczór. Multikinio organizuje Noc Reklamożerców 2013 - www.nocreklamozercow.pl. Jest to pokaz niemal 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata. Nie miałam pojęcia, że taki festiwal w ogóle istnieje. Teraz będę miała przyjemność nie tylko w nim uczestniczyć. Razem z chórem Voice and More Collective wystąpimy na takiej imprezie w Warszawie w Multikinie na Złotych Tarasach!
Następny tydzień będzie bardzo pracowity! Można powiedzieć, że spędzę go w kinie  :D Już w niedzielę zaczynają się próby do występu na Nocy Reklamożerców. Ćwiczyć będziemy też w poniedziałek, wtorek i środę. Czwartek to mój dzień! Występuję również w Multikinie jako... "Gwiazda Wieczoru" na Ogólnopolskiej III Konferencji Grupy TEAM MLM :) A w piątek śpiewamy z chórem! Nie mogę się doczekać:) Mam nadzieję, że znajdę czas, by opowiedzieć Wam jak poszło! 3majcie kciuki w czwartek za mnie, a w piątek za całe V&M Collective!!!
Do usłyszenia :*
P.S. Obiecuję, że wstawię dużo zdjęć:)

2 komentarze:

  1. Hej, kiedy skończysz komponować nową piosenkę? Już nie moge się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Najnowsza piosenka jest już skończona. Zastanawiam się jeszcze jednak nad nagraniem jakiegoś innego mojego utworu. Jest ich straaaasznie dużo i przyznam się, że to nie jest łatwy wybór :)
      W przyszłym tygodniu mam kilka występów, koncertów, a do tego jeszcze szkoła... jak tylko znajdę jakieś luźniejsze dni to od razu wchodzę do studia i zabieram się za nagrywanie :))
      Obiecuję, że wkrótce pojawi się coś nowego:)
      Pozdraaawiam :*

      Usuń