niedziela, 23 marca 2014

"ludzi tłum…"


Ojejej! Jak mnie tu dawno nie było. Stęskniłam się za Wami i moimi czasami mega długimi postami. Na szczęście wracam :) Wracam z pozytywną energią, nowymi pomysłami, planami i dobrymi wiadomościami. 

Leżę już na łóżku, jest ciemno, cisza… Tak sobie myślę, że muszę podzielić się choć kilkoma wersami mojej nowej piosenki po polsku. Jakiś czas temu pisałam o "Play the same game". Tak, to właśnie do tego utworu postanowiłam napisać polskie słowa. No i udało się! Tekst gotowy, aranż gotowy. Pozostało tylko jechać do studia i nagrywać. Na razie muszę dokończyć jeden zaczęty już projekt. Tak! Nagrywam cover!!! Domyślacie się jaki? Okeeej… powiem Wam, bo sama jestem bardzo podekscytowana. Będzie to "The A Team" - Ed Sheeran w trochę innej aranżacji, a nawet więcej niż "trochę innej" - w mojej! Po raz pierwszy, bez niczyjej pomocy zrobiłam aranż! Sama nie wiem czy łatwiej jest nagrać podkład do coveru, czy do własnej kompozycji. Tak czy inaczej ja jestem dumna i szczęśliwa, że stworzyłam coś z niczego. Każdy instrument, każdy mały szczegół nagrywałam i ustalałam sama. Dla mnie to niesamowite, że mogę nie tylko śpiewając przekazać emocje, które mi towarzyszą, ale także poprzez muzykę, do której śpiewam, a we własnych utworach dodatkowo poprzez melodię. Hmm… tak, kiedy skończę nagrywanie "The A Team" od razu zabieram się za mój utwór po polsku. To fragment pierwszej zwrotki:

Ludzi tłum, biegną nie wiadomo gdzie…
Na ulicy gwar, przemoknięty płaszcz.

Na razie to pewnie nic Wam nie mówi, ale obiecuję, że wkrótce usłyszycie tę piosenkę właśnie z tym tekstem i oczywiście z moim kolejnym aranżem:)

Trzymajcie się ciepło!! Magda Bereda





Ps. Wchodziłam już na tego bloga i szczerze mówiąc dosyć często tam zaglądam. Dziewczyna, która go prowadzi jest naprawdę cudowna! Wspiera mnie całym serduchem za co bardzo jej dziękuję:) Zresztą co ja będę się tu rozpisywać. Sami zobaczcie! 


I jeszcze jedno! Sprawa organizacyjna!
Jeśli macie ochotę zrobić dobry uczynek, pomóżcie i zagłosujcie na moje utwory na tej stronie:

http://skodaautomuzyka.pl/pl/szukaj?q=magda+bereda 

Z góry bardzo Wam dziękuję <3 <3 <3




6 komentarzy:

  1. Masz przepiękny głos! Zakochałam się w nim! Te piękne piosenki sama piszesz? Podziwiam Cię! Powinnaś się zgłosić gdzieś do x-Factor, albo gdzieś, bo szkoda marnować taki telnet.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Marzena ze Śląska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest mi naprawdę bardzo miło czytać te cudowne słowa :)
      Tak, wszystkie piosenki, teksty, muzykę i od niedawna też aranże tworzę sama.
      Byłam na castingu jurorskim w tegorocznej, 7 edycji Must Be The Music. Mojego występu jeszcze nie wyemitowali i nie wiadomo czy w ogóle wyemitują… Takie programy po części pomagają, ale sama nie wiem czy wolę windą, czy schodami :)) Mimo wszystko wierzę, że ludzie pokochają moją muzykę i spełnią się moje marzenia.
      Jeszcze raz bardzo dziękuję za odwiedziny, ciepłe słowa. To wszystko dla mnie naprawdę dużo znaczy.
      Również cieplutko pozdrawiam! Buziaki!
      Magda B.

      Usuń
  2. Czekam na piosenkę!!! <3
    urywek tekstu rewelacyjny, czekam na więcej i trzymam kciuki... ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      Piosenka już niebawem:) :* / M.

      Usuń
  3. Cześć, mam pytanko - jak to jest na tych castingach do Must Be The Music?
    Tzn., chodzi mi o to czy najpierw są precastingi, później castingi???

    Bo ja nie rozumiem :D
    Miło by było gdybyś mi opowiedziała co jest na początku a co później itd.
    Z góry dzięki <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Z tymi programami to długa historia i najlepiej przekonać się samemu, a tak w skrócie pisząc:
      na początku są precastingi. Jurorami są mniej znani muzycy, producenci itp. Czekasz w kolejce, dają Ci numerek, wypełniasz formularz, wchodzisz do sali, robisz to, co do Ciebie należy. Jurorzy często są obojętni i nieważne czy wykonuje się 2 piosenki, czy sam refren jednego utworu. To nic nie znaczy, więc jakby coś - nie przejmuj się :)) Taki precasting trwa ok. 5 minut. Później czekasz na telefon. Można czekać ok. 2 tygodni, czasami dłużej, czasami krócej, czasem też wysyłają maila. W moim przypadku akurat tak było :) Można też się nie doczekać… W MBTM dzwonią tylko do zakwalifikowanych uczestników, ale jak już dostaniesz taką wiadomość to później cały czas jest się z nimi w kontakcie.
      Mniej więcej tak to wygląda. Ciekawa przygoda, polecam bardzo :)
      Pozdrawiam! Magda

      Usuń