niedziela, 30 marca 2014

covery

Dobry wieczór! Jest niedziela, na zegarkach już prawie 00.00, a ja jeszcze nie śpię. Coś tknęło mnie żeby właśnie teraz włączyć laptopa i tutaj napisać :) 
Wczoraj trochę pobawiłam się w producenta. Nagrałam 2 covery w moim domowym studio nagrań. Wkrótce pojawi się jeszcze jeden. Ten, o którym wspominałam w poprzednim poście.
A już niedługo moja piosenka po polsku! Aaa! Nie mogę się doczekać! Śpiewanie coverów potrafi być naprawdę emocjonujące, ale nic tak nie cieszy, nic nie oddaje tak wielu emocji jak własna, autorska piosenka. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i niebawem będziecie mogli ją usłyszeć, a być może też obejrzeć z videoklipem. Postaram się! 

Obiecałam już dawno, więc zostawiam dla Was do odsłuchania :) Nie jest może najlepiej, ale wciąż ćwiczę i postanowiłam podzielić się tym, jak zmienił się mój głos od czasów nagrywania "POWIEDZIEĆ NIE". Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Wkrótce będziecie mogli usłyszeć jeszcze większe zmiany :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz