poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Po Burzy Nie Spadnie Deszcz

"Po Burzy Nie Spadnie Deszcz" - tak nazywa się moja autorska piosenka, o której piszę tutaj dosyć często. Pomyślałam, że chyba powinnam w końcu ją nagrać, bo zabieram się do tego już od kilku tygodni haha! Odkąd mam możliwość nagrywania w domu w dość dobrej jakości, nagrywam cały czas. Najczęściej covery, których wcześniej nie mogłam nagrać. Śpiewam o wiele więcej niż zazwyczaj. Czas leci mi tak szybko, że nawet nie zauważę, a za oknem jest już ciemno… No ale co ja na to mogę poradzić? Po prostu to kocham!!! Jak jeszcze pomyślę, że mam Was… wtedy aż buzia sama się cieszy:) 
Teraz zaczynam nagrywanie autorskich utworów i robienie do nich aranżacji. Przede mną dużo pracy, z każdą piosenką schodzi się bardzo długo, ale zamierzam pokazać mój cały materiał światu! :) Już nie mogę się doczekać! 

Mam tu dla Was krótką zapowiedź nowej piosenki po polsku oraz cover utworu, który swoimi słowami, melodią skradł moje serducho. I co z tego, że wykonuje go Justin Bieber. Ja szanuję osoby, które wiele osiągnęły, bo uwierzyły. Uwierzyły w siebie i własne marzenia. Dziękuję. Do usłyszenia. 
lovelovelove Magda <3 <3 <3

Łapcie linki!




I jeszcze to:) Obiecywałam, że będzie szybciej:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz