poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wiedeń przybywam!

Ten post miał się pojawić tu jeszcze wczoraj wieczorem, ale… usnęłam haha :)) 

Hej hej! Mam ostatnio dużo nauki, ale jakoś daję radę. Na muzykę zawsze się znajdzie czas. Właśnie skomponowałam muzykę i napisałam tekst - uwaga, uwaga! - PO POLSKU!!! Pierwsza zwrotka jest już gotowa. Bardzo się cieszę, bo ostatnio jakoś nie potrafiłam nic konkretnego wymyślić. Dziś był dziwny, trochę deszczowy dzień - idealnie na piosenkę! Do tego jeszcze przemyślenia i humory Magdy i gotowe. To cały przepis na napisanie nowego utworu. W końcu stworzyłam coś, co ma - jak to się mówi - ręce i nogi :) Teraz nie mogę się doczekać ostatecznego "wyglądu" tej piosenki. Ciekawa jestem co z tego wyjdzie. Zazwyczaj cały utwór tworzę w jeden dzień wraz z muzyką - tak zwane moje "lepiej dokończę, zanim dotrze do mnie, że to bez sensu":) Teraz zrobię inaczej. Refren napiszę wtedy, kiedy znajdę na to czas (i tak pewnie nie wytrzymam i zrobię to jutro haha :D).   Trzymajcie się ciepło!
Ps. Wybieracie się gdzieś na weekend majowy? Ja jadę do Wiednia:) Trochę pozwiedzamy i być może pójdziemy na karaoke. Już chcę tam być! Mam nadzieję, że uda mi się zrobić kilka fotek, by móc potem je tu wrzucić.

A to tak na początek dnia: Czasami spróbuj raz POWIEDZIEĆ sobie NIE.
Mamy już prawie 10 000 wyświetleń! Jesteście najlepsi <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz