niedziela, 6 kwietnia 2014

To ma sens!

27234 wyświetleń?! Dziękuję!!!
 Pewne osoby są tu ze mną o każdej porze dnia i nocy, wspierają, mocno we mnie wierzą i przede wszystkim słuchają mojej muzyki. Mam nadzieję, że wkrótce znajdzie się jeszcze więcej słuchaczy. Wszystko wymaga czasu i przede wszystkim mojej pracy. Nie zawiodę! Kiedyś wrócę do tej notki i jeśli nie będzie to nawet setna publiczność, ja i tak będę dalej robić to, co sprawia mi hmm... ogromną radość? To chyba za mało powiedziane. Nie da się opisać jak bardzo w moim życiu ważna jest muzyka i czasami ogarnia mnie strach, kiedy pomyślę, co by się ze mną stało, gdyby jej zabrakło…

Niedługo będą moje urodziny, a ja od kilku dni chodzę trochę zawiedziona, smutna… właśnie 11 kwietnia chciałam powiedzieć sobie: "tak, dokonałam tego, co do tej pory miałam dokonać!". Z jednej strony tak jest, ale czuję pewien niedosyt. Jeszcze wczoraj nie wiedziałam co to oznacza. Dziś wiem, co powinnam zrobić zanim na kalendarzach pojawi się: "11 kwietnia 2014". 
Jest pewna osoba, bardzo mi bliska, która wiele dla mnie znaczy. Mimo swojego wieku pokazała mi, co tak naprawdę jest w życiu ważne, uświadomiła, że jest dla mnie kimś wyjątkowym. Ostatnio trochę ją zaniedbałam i czas, by to naprawić!
 Ten piątek będzie cudowny, mocno w to wierzę. Mam ogromną nadzieję, że spełni się chyba moje największe dotychczas marzenie:) 

                                                                                Buziaki, Magda     

Ps. Pisałam już kiedyś o moim własnym koncercie. Nie odpuszczę! Będzie! Obiecuję! ;)





2 komentarze:

  1. No i jest 11.04.2014 :)
    Jak się czujesz jako dorosła?
    Wybacz, nie złożę Ci życzeń na fb, bo nigdy tego nie robię, wiec napiszę tutaj :)
    Uważam, że możesz czuć się dumna z wszystkiego, co już osiągnęłaś, a zapewniam cię, że osiągniesz znacznie więcej!
    Życzę i cierpliwości, wytrwałości i pogody ducha w realizowaniu wyznaczonych celów, obyś zawsze spotykała na swojej drodze ludzi, którzy będą Cie wspierać i zachęcać do działania. Podejmuj tylko dobre decyzję i nie patrz wstecz. I pamiętaj, że zawsze masz we mnie wsparcie.
    Życzę Ci świetnej osiemnastki i wszystkiego co najlepsze, bo własnie na to zasługujesz :0
    Paulina xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolejne urodziny, wyjątkowy i magiczny dzień. Dużo niespodzianek i do tego bardzo pomysłowych niespodzianek. Takie lubię najbardziej:) Niedługo pewnie je tu opiszę. Jeszcze dużo pracy przede mną, przygód, dołków, szczytów, więc nie czuję się wcale dorosła :))
      Dziękuję Ci za tak piękne życzenia i za ogromne wsparcie! :*

      Usuń