środa, 2 kwietnia 2014

"Demons"

Hej:) To coś dla Was! Trochę inna wersja tej piosenki, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Tak mnie wzięło ostatnio na coverowanie… może to dobrze, może nie… sama nie wiem. Cały czas też piszę nowe kompozycje i pewnie niedługo będę mogła się z Wami jedną podzielić :)
Powoli zbliżają się wakacje i będę miała mnóstwo czasu, żeby nagrać wokale, zrobić aranż już w profesjonalnym studio nagrań i nakręcić jakiś klip.
Ehh... to wygląda na to, że właśnie zaplanowałam sobie całe wakacje :D

Pozdrawiam Was cieplutko! Dajcie znać jak podoba Wam się moje nagranie:)




2 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym wykonaniu *.* jak uwielbiam piosenkę Imagine Dragons - Demons , tak przy Twoim wykonaniu dostałam ciary, rewelacja. <3
    Podkład sama robiłaś, czy nie??
    I faktycznie zmienił Ci się głos, pozytywnie oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:) Te słowa dużo dla mnie znaczą i cieszę się, że spodobała Ci się moja wersja "Demons", bo szczerze mówiąc bałam się jak odbiorą to inni :) Akurat tę piosenkę śpiewałam do podkładu tego użytkownika na YT: https://www.youtube.com/user/Sing2Piano. Naprawdę bardzo polecam, świetne są te aranże:)

      Usuń