piątek, 23 maja 2014

Kim jest Magda Bereda?

Cześć! Dzisiejszy post nie będzie taki jak inne. Notki o tym, co się u mnie dzieje są nudne. Mi też się już znudziły, Wam tym bardziej. Piszę tu co kilka dni już przez 2 lata o wszystkim, co tam we mnie siedzi, ale dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że nigdy nie napisałam o tym, kim tak naprawdę jest Magda. Były wywiady, odpowiedzi, pytania, ale to chyba już nie wystarczy.

Magda Bereda jest raczej wesołą osobą, gorzej jest kiedy coś nie idzie po jej myśli. Chyba nie potrafię ukrywać emocji. Kiedy jestem zła wolę zamknąć się w pokoju i przeczekać niż powiedzieć to, co mnie boli, przeszkadza, irytuje, bo ludzie nie potrafią dobrze przyjmować krytyki. Sama nie lubię, kiedy ktoś mówi mi, że zrobiłam coś źle. Próbuję patrzeć na świat optymistycznie, ale gdy nadchodzą "chmury" optymizm nie pomaga. 
Często czuję się gorsza od innych i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. To dzięki muzyce przezwyciężam te głupie myśli, pozwala mi być od nich jak najdalej. Gdy ktoś powie mi coś złośliwego z czystej zazdrości próbuję się nie załamywać, czasami nie wychodzi. 
Magda to po prostu dziewczyna z ogromną pasją, wrażliwa, czasem zamknięta w sobie, która pragnie spełnić wszystkie marzenia tak, jak pewnie większość z Was. 
Powoli nagrywam własne piosenki, do których muzykę jak i słowa piszę sama. Nie uważam się za wybitnie zdolnego człowieka. Po postu kocham robić to, co robię. Przynosi mi to ogromną radość, a gdy ludziom również podoba się moja twórczość, to jest to dla mnie podwójne szczęście. 
Nie jestem doskonała. Nie wiem jeszcze o wielu rzeczach, ale uczę się i powoli staję się lepsza.

Cieszę się, że mojego bloga odwiedzono ponad 30 000 razy. Nie wiedziałam, że kiedykolwiek ludzie zainteresują się moją osobą i będą chcieli słuchać mojej muzyki. Wstawiłam pierwszy filmik tylko za namową pewnej osoby. Nigdy wcześniej chyba bym się nie odważyła opublikować nagrania, na którym śpiewam własny utwór. 
Boję się zmian choć lubię poznawać nowych ludzi. Zawsze gdzieś w środku jest ta obawa, że nie zaakceptują mnie. Mimo tego nie będę się zmieniać, chcę zostać tą spokojną, tak, zdarza się też, że nieźle walniętą i czasami wygadującą głupoty Magdą, która nadal szuka swojej drogi. Wciąż zastanawia się "co by było gdyby", czy dobrze skręciła, czy znak, którym się kierowała był dobrym znakiem, a może jeden z moich kroków nie był słuszny... Często zastanawiam się czy dobrze postąpiłam w pewnych sytuacjach, ale jedno wiem na pewno - muzyka jest moim lekiem na wszystko, nikt nie jest w stanie zabrać mi tego, co już potrafię, nikt nie zabierze mi moich umiejętności. Wszystko, co posiadam w środku mnie jest tylko moje, ale chcę się tym dzielić, chcę dzielić się tym, co stworzę, z czego się cieszę, sukcesami, ale i porażkami, bo każdy jakieś przechodzi. Nie ma co ukrywać. 
Nie chcę udawać kogoś, kim nie jestem tylko dlatego, żeby przypodobać się innym. Nie chce zmieniać mojej muzyki tylko dlatego,  żeby zdobyć tak zwanego "fejma" na chwilę. Jestem wyjątkowa tak, jak każdy z nas. Nie musimy nic zmieniać. Róbmy to, co przynosi nam radość, dzielmy się nią z innymi. 
Bądźmy po prostu szczęśliwi! Magda

#BELIEVE #IN #YOURSELF #DREAMSCOMETRUE #JUSTDOIT



Dziękuję Wam za mnóstwo wyświetleń! Jesteście niesamowici!!! <3





6 komentarzy:

  1. Może i nie znam Cię prywatnie, ale według mnie jesteś naprawdę sympatyczną dziewczyną, z wielkim talentem. Lubię Twoją twórczość, zresztą o tym wiesz. Także nie przejmuj się krytyką nawet jeżeli takowa jest. W tych czasach ludzie lubią krytykować, wyzwać od najgorszych,nazwać beztalenciem i tyle...A prawda jest taka,że zazdroszczą. Mogą zazdrościć Tobie, że masz głos i spełniasz swoje marzenia, a Oni tak naprawdę mogą nie mieć nic. Uwierz mi, mówię z własnego doświadczenia :) Pozdrawiam., Natey <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Dziękuję za te wszystkie piękne słowa, za to, że ciągle tu zaglądasz. Naprawdę czytanie takich komentarzy dodaje sił do dalszego działania:) Jesteś wspaniała! Pozdrawiam!! :)

      Usuń
  2. Magdo, czy jest ci czasem smutno?
    Że w konkursie zajmujesz ostatnie miejsce, pomimo, że inni od Ciebie gorzej śpiewali?
    (Ja tak miałam. U niektóych było dużo fałszy itd., a oni wygrywali)
    :( :( :( Smutno mi. Bardzo. Bardzo mi smutno.
    Aż mam ochote już nie nigdy śpiewać!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W konkursach często są przekręty, część osób ma tam znajomości i nie do końca wszystko jest fair. Pewnie, że jest smutno, kiedy coś się nie udaje, ale nie można się tak po prostu poddać. Podczas takich porażek sprawdzasz jak bardzo kochasz to, co robisz. Nawet jeśli nie wyjdzie i naprawdę kochasz muzykę - pokaż to innym, a przede wszystkim samej sobie, że jesteś silna. Trzeba się podnieść, iść dalej i pokonywać kolejne przeszkody :)
      Pozdrawiam!
      Ps. Śpiewaj! Jeśli sprawia Ci to przyjemność - nie przestawaj, NIGDY!

      Usuń
    2. A myślisz że coś osiągne? U mnie w rodzinie talent ma tylko ciocia ze strony taty. A tak to nikt. Moi rodzice kompletnie nie mają poczucia rytmu ani niczego.

      Usuń
    3. Pewnie, że tak! Każdy może coś osiągną w swoim życiu. Dla jednych jest to znalezienie dobrej pracy, dla drugich zdobycie I miejsca w jakimś konkursie, a czasami po prostu pokonanie własnych słabości jest największym sukcesem. Trzeba ćwiczyć, rozwijać się, stawać się coraz lepszym, pokonywać różne przeszkody, a przede wszystkim uwierzyć w siebie i swoje możliwości:) Można coś osiągnąć w ciągu tygodnia, w ciągu roku, a nawet czekać na ten sukces przez 10 lat. Nie ma to większego znaczenia. Najważniejsza jest walka o marzenia. Nie ma rzeczy niemożliwych! Pokaż innym,a przede wszystkim sobie, że jesteś silna i że dojdziesz do wyznaczonego sobie celu!

      Usuń