piątek, 30 maja 2014

komponowanie

Dostałam niedawno wiadomość z takimi oto linkami: 

Przeczytałam te artykuły. Przeczytajcie i Wy! Warto:)
Komponowanie to coś niezwykłego. Mimo tego, że napisałam i skomponowałam już naprawdę dużo utworów, to chyba nie potrafię odpowiedzieć na pytanie: "jak stworzyć piosenkę?". O tym trzeba przekonać się na własnej skórze :)
Często mam tak, że gdy już coś stworzę nigdy nie wiem o czym jest i co miałam na myśli.
To dziwne, bo dopiero po kilku dniach, a czasami miesiącach staje się coś, co zgadza się właśnie z tym, co opisałam w piosence. Trochę jakbym przewidywała przyszłość haha :D
To jest mega tajemnicze, uwielbiam to! Niezwykłe!

Od jakiegoś czasu myślę o zespole. Występowanie na żywo to chyba najlepsza rzecz związana z tym, co robię. Zawsze stałam na scenie sama. Pomyślałam, że zespół nadałby temu wszystkiemu więcej mocy, energii, że będę mogła przekazać jeszcze więcej emocji, tego co czuję. Zresztą wiadomo, że żywych instrumentów nie ma co porównywać z podkładem na płycie :D
 Tak się składa, że chyba coś takiego się szykuje. Tysiące ludzi, wielka scena, zespół, moje piosenki, kilka coverów. MÓJ KONCERT!!! <3 ...i kto wie, może jeszcze do tego w duecie z pewną osobą. Nie chcę na razie zapeszać. Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła Wam więcej i pewniej to wszystko opisać :)
Buziaki :*
Magda xoxo





2 komentarze:

  1. "Pisanie muzyki to rodzaj schizofrenii - wchodzenie
    w rzeczywistość, której nie ma, kreowanie jej. (...)
    Ja nigdy żadnej muzyki nie wymyśliłem,
    tylko ona przyszła do mnie."
    - Michał Lorenc

    OdpowiedzUsuń