piątek, 22 sierpnia 2014

love the life you live

Hej Kochani! Ostatnio tyle się dzieje... spełniają się moje marzenia! To wszystko dzięki Wam! Przepraszam też, że tak długo tu nie pisałam. Nie było czasu, ale obiecuję, że się poprawię. 

Wczoraj zakończyliśmy letnią trasę koncertową. Wróciliśmy do domu o 5 rano i niedawno wstałam z łóżka haha, ale warto było się dla Was poświęcić. Kocham Was mocno i nie wyobrażam sobie życia bez Was. 

Przez te kilka tygodni poznałam masę świetnych ludzi. Zespół Piękni i Młodzi, Dawid Kwiatkowski, zespół MIG, zespół Weekend, Patryk Kumór, Czadomen, zespół Akcent, Donatan, Cleo, Konjo, Dj Kriss Van Klocek i mnóstwo osób, które towarzyszyły Artystom... DZIĘKUJĘ!!! Za wsparcie, za wspólne rozmowy na backstega'u, za wszystko! Jesteście niesamowici w tym, co robicie. Cieszę się, że mogłam Was osobiście poznać. Nic jednak nie przebije BEREDANATORS. Najlepsi na świecie. Dostaję od Was tyle wiadomości, zdjęć... to wszystko jest cudowne.
Będziemy razem NA ZAWSZE!!!
Założyli grupę i tak bardzo wspierają <3

Ocean Park - świetna organizacja, a Ty - Michał Okoniewski jesteś po prostu Wielki!!! Dzięki za wszystko i mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy :)

MOI RODZICE TO SKARB!!! Cała nasza ekipa jest MEEGA! Nie do opisania...
Uwielbiam ich! <3 <3 <3

I... jest jeszcze jedna osoba, która jest ze mną zawsze i będzie zawsze! Również z Wami. Wspieramy siebie wzajemnie jak tylko możemy, świetnie się razem bawimy, dogadujemy, wygłupiamy... To Damian Bereda!!! Dziękuję, że pokochaliście nas za to, jacy jesteśmy, że pokochaliście to, co wyprawiamy na scenie. Dla niewtajemniczonych - uwierzcie, że jest moc!! Miaaaaazga! --> krótka relacja z jednego koncertu: 


Już nie mam pojęcia jak ja mam za to wszystko dziękować. Może po prostu pozostanę sobą i dalej będę robić to, co kocham i to, co do mnie należy!
Trzymajcie się cieplutko! Nie poddawajcie się i uwierzcie w siebie oraz swoje marzenia.
Trzymam za Was mocno kciuki!
Buziaczki :***
Magda.

A oto kolejna dawka zdjęć!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz