wtorek, 26 sierpnia 2014

#MakeYourDreamsComeTrue

Tak naprawdę jestem zwykłą nastolatką, tyle, że rozwijam swoje pasje, śpiewam i działam artystycznie. Czasami trudno to połączyć z obowiązkami, ze szkołą, ale da się. Daję radę! Po prostu wszystko wymaga może trochę więcej cierpliwości i wiary w siebie, w to, że się uda. Czasami myślę, że może to wszystko trochę za daleko zaszło, ale kiedy czytam Wasze wiadomości to już nie mam się co zastanawiać. Nie jaram się jakimiś fleszami, telewizją i tak dalej, chociaż wiadomo, że dzięki temu można osiągnąć jeszcze więcej. Ja skupiam się na muzyce. Chcę, żeby to, co robię było w 100% moje. Chcę robić to jak najlepiej potrafię. 

Autografy, zdjęcia z Wami... Nigdy nie pomyślałam, że coś takiego może mi się przydarzyć. To wszystko traktuję jako cudowny gest od Was, to dla mnie dużo znaczy. Znaczy, że to, co robię ma sens, że dalej powinnam to robić i zawsze pozostać sobą. 

Kanał na You Tube założyłam przede wszystkim, żeby wrzucać tam swoje covery i autorskie piosenki. Ostatnio dostałam od Was sporo pytań, dlatego wczoraj specjalnie dla Was nagrywałam odpowiedzi na nie. Możecie już obejrzeć Q&A :)


Nie będę tu już Wam dziękować, bo wiecie, że post byłby przez to o wiele dłuższy. Dobrze wiecie jak bardzo jestem Wam wdzięczna za wszystko, co dla mnie robicie...

Kocham.
Magda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz