piątek, 9 stycznia 2015

najlepsze wspieraki!

Już w niedzielę koncert! Cieszę się bardzo, bo brakowało mi tego. 11 stycznia widzimy się w Stanisławowie, a 19 w Centrum Zdrowia Dziecka. W poniedziałek miałam okazję zobaczyć scenę, piękna! 
Styczeń jest mega pracowity dla mnie, uwielbiam to! Jedyna przeszkoda to to, że jestem chora. To już drugi raz w tym roku. Nie jest dobrze, ale mam nadzieję, że niedługo będę mogła w końcu przestać brać te leki. Nawet w środę odmówiłam moją lekcję śpiewu eeehh... Mam zwolnienie aż do 14 stycznia, więc dla mnie są już ferie. 

Niedawno też oglądałam z rodzinką stare kasety z nagraniami, kiedy miałam jakieś 5 lat. Śmiesznie było popatrzeć jak rozrabiałam w domu, karmiłam młodszego brata, opiekowałam się kotem i kąpałam lalki haha :D 

Tak sobie ostatnio myślę, że to, co robię jest dla mnie wszystkim i nie potrafię sobie wyobrazić innego życia. Bardzo chcę robić to w przyszłości. Dziwnie to nazwać pracą, ale trzeba być dostępnym 24 na dobę. Dla mnie to sama przyjemność być dla Was i mieć cały czas kontakt. Koncerty, występy to to, o co bardzo walczę i wierzę, że się uda. Dzięki Wam to możliwe! 
Jakiś czas temu wstawiłam moją nową piosenkę "Cisza wokół mnie". Te wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i chcę Wam za nie podziękować. Motywują bardzo! 
Najlepsze jest to, że Wy motywujecie mnie, a ja Was. Ludzie potrzebują wsparcia i cudownie, że takim "wspierakiem" możesz być Ty. Wszystko cieszy tak, jakby to był Twój sukces. I tak też powinno być. Żadnej zazdrości, tylko współpraca i szczerość. Pamiętajcie, a wszystko będzie się układało samo.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz